صادرات آلو خشک زرد مرغوب

خرید آلو خشک

آلو خشک زرد


از بهترین انواع آلو خشک ها برای صادرات آلو خشکهای زرد رنگ میباشند که طرفداران زیادی در بازار داخلی و خارجی دارند. این آلو خشکها دارای طعمی بسیار خوب بوده و میتوان از آنها در انواع غذاها و خورشتها استفاده نمود. صادرات آلو خشک زرد مرغوب به امارات، پاکستان، هندوستان و بنگلادش در سطح بسیار بالایی انجام میشود.

صادرات آلو خشک زرد

انواع آلو خشک خورشتی

آلو خشکهای خورشتی در سه طعم ترش, ملس و شیرین تولید میشود که اگر خواسته باشیم مثالی برای هر کدام بزنیم در طعم ترش میتوان به آلو خشک شمس طرقبه , در نمونه ملس میتوان به آلو بخارا نیشابور و در نمونه شیرین نیز میتوان به آلو خشک طرقبه ای نیشابور اشاره نمود که همه این محصولات توسط این مرکز با بهترین کیفیت سورت شده و بسته بندی میشود.

صادرات آلو خشک زرد

در این میان بیشترین میزان فروش آلو خشک خورشتی مربوط به نمونه آلو بخارا ( رسمی ) نیشابور میباشد. این محصول در مهرماه تولید شده و بعد از فرآوری و خشک کردن روانه بازار مصرف در داخل و خارج از کشور میشود.

آلو بخارا مصارف گوناگونی در کشورهای مختلف دارد و علاوه بر تهیه انواع غذا ها و خورشتها از آن در دتهیه دسر و مربا و همچنین شربت و نوشیدنی استفاده مینماییند.

جالب است که بدانید در کشور پاکستان از آلو بخارا به میزان بسیار زیادی در خورشتها استفاده میکنند به طوری که بجای استفاده از حبوبات از آلو در تهیه خورشت استفاده میکنند.

در ایران نیز در شهرهای شمالی کشور خورشت آلو بسیار جا افتاده است و از آلو بخارا حتما باید در تهیه خورشت استفاده شود تا مناسب با ذائقه هموطنان شمالی کشورمان باشد.

نحوه صادرات آلو خشک زرد مرغوب

همانطور که گفته شد آلو خشک زرد بیشترین مصرف را در داخل و خارج از کشور دارد. در مورد نحوه صادرات آلو خشک زرد باید در ابتدا بازاریابی این محصول را در کشور مورد نظر از طریق شرکت در نمایشگاه ها و همچنین ایجاد ساختار نمایندگی در آن کشورها آغاز نمود.

صادرات آلو خشک زرد

در هنگان مذاکره با مشتریان باید تمامی مراحل تولید، سورت و بسته بندی را همرا با فیلم و عکس برای مشریان توضیح دهید. انواع گرید بندی آلو ها، اوزان مختلف بسته بندی، میزان مقاومت بسته بندی ها در مسافتهای طولانی و همچنین نحوه حمل و نقل کالا را به طور شفاف به مشتریان توضیح دهید.

مشاوره صادرات آلو خشک زرد

برای دریافت مشاوره های به روز و کاربردی در مورد صادرات آلو خشک مشاورین بازرگانی خشکبار رایکا در خدمت شما میباشند. خشکبار رایکا بصورت تخصصی بر روی محصول آلو خشک مشغول به فعالیت میباشد و تا کنون توانسته آلو خشک را به کشورهای مختلف جهان صادر نماید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *