فروش آلو خورشتی مرغوب نیشابور

فروش آلو خشک لوکس نیشابور

فروش آلو خورشتی مرغوب نیشابور با قیمت بسیار مناسب در این مرکز انجام میپذیرد. این مجموعه آماده عرضه آلو خورشتی و دیگر انواع آلو خشک بصورت عمده و همچنین همکاری با مراکز پخش خشکبار در سراسر کشور میباشد.

فروش آلو خورشتی

 

مناسبترین نوع آلو برای خورشت

در ایران آلو در انواع مختلفی تولید میشود که از اکثر آنها میشود برای خشک کردن استفاده نمود. از آلو های خشک شده معمولا در غذا ها و خورشتها استفاده میکنند اما مناسبترین نوع آلو برای خورشت چه ویژگیهایی دارد؟

  • طبق تجربه بسیاری از آشپزان و مراکز تهیه غذا بهترین نوع آلو برای تهیه خورشت آلویی است که دارای سایز کوچکی باشد تا هنگام پختن حجم آن خیلی بزرگ نشود. استفاده از آلوهای سایز کوچک به زیبایی غذا نیز بهتر کمک میکند.
  • طعم آلو هایی که برای تهیه خورشت استفاده میشنود بهتر است که ترش و ملس باشند. که این امر بسته ذائقه غذایی افراد دارد که کدام طعم را بهتر میپسندند.

خرید آلو بخارا برای صادرات

 

روش تهیه آلو خورشتی مرغوب

یکی از شهرهای تولید کننده آلو خشک در ایران که به پایتخت آلو ایران نیز معروف است شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی میباشد. مهمترین نوع آلو خورشتی شهرستان آلو بخارا خشک شده است که طرفداران زیادی در کشور دارد.

برای تهیه آلو خورشتی آلو های سایز مناسب را ابتدا در آب نمک خوابانیده تا پوست آنها نازک شود و سپس اقدام به پوستگیری از آلوها مینماییم. آلو های پوست گرفته شده را در مقابل نور آفتاب قرار میدهیم تا خشک شوند.

فروش آلو خورشتی از مرکز تولید

این مجموعه از جمله تولید کنندگان آلو خشک در ایران میباشده که انواع خورشتی این محصول را به صورت بسته بندی شده و فله به بازار ارائه میدهد. جهت خرید بدون واسطه و با قیمت مناسب میتوانید با این مرکز ارتباط بر قرار نمایید.

منبع: مرکز فروش آلو خشک، آلوچه و ترشک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *