قیمت هر کیلو آلو خورشتی در کارخانه


قیمت هر کیلو آلو خورشتی در کارخانه. قیمت آلو خورشتی عرضه شده توسط کارخانه به چه صورت است؟ آیا می توان از راه سایت های فروش آلو خورشتی از قیمت این محصول با خبر شد و قیمت انواع آلو خورشتی که توسط مراکز مختلف به بازار عرضه می گردد را با هم مقایسه نمود؟

آلو خورشتی در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد و این محصول از انواع مختلف نژاد های آلو تهیه می شود. قیمت آلو خورشتی در بازار از 26000 تومان شروع و به 32000 هزار تومان می رسد که بستگی به نوع آلو خورشتی دارد.

قیمت هر کیلو آلو خورشتی

مصرف کنندگان بزرگ آلو خورشتی

محصول آلو خورشتی از قدیم یکی از چاشنی های مورد استفاده در غذا های ایرانی می باشد و این محصول باعث می شود که غذا دارای طعمی بی نظیر و خوش رنگ لعاب گردد.

در کشور ما مراکزی که بیشترین مصرف آلو خورشتی را دارند رستوران ها و آشپزخانه ها می باشند و این مراکز همیشه آلو خورشتی را به صورت عمده خریداری می کنند.

قیمت هر کیلو آلو خورشتی

آلو خورشتی خوب را از کجا بخریم؟

سایت بازار آلو خورشتی ایران یک از عرضه کنندگان آلو خورشتی خوش طعم و با کیفیت می باشد. آلو خورشتی عرضه شده توسط این مرکز دارای مزیت های زیر است:

  • در داخل آن هسته میوه آلو مشاهده نمی شود.
  • در داخل آن ضایعات مثل شاخ و برگ درخت مشاهده نمی شود.
  • آلو خورشتی عرضه شده توسط این مرکز دارای سایز مناسب و گوشتی است.

قیمت هر کیلو آلو خورشتی

قیمت هر کیلو آلو خورشتی در کارخانه

قیمت آلو خورشتی را می توان از طریق سایت های اینترنتی نیز بدست آورد. بازرگانی رایکا از جمله تولید کنندگان و عرضه کنندگان آلو خورشتی به قیمت کارخانه و به صورت عمده می باشد.

این مجموعه توان تأمین آلو خورشتی را در تمام طول سال را دارد و یکی از صادرکنندگان این محصول است و شما می توانید در جهت دریافت قیمت آلو خورشتی با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *