توزیع مستقیم آلو خشک ترش درجه یک

قیمت آلو خشک

قیمت خرید آلو خشک خورشتی


آیا به دنبال خرید آلو خشک ترش جهت استفاده در غذا ها و خورشتها هستید؟ از آنجایی که تقاضا برای این محصول به صورت روز افزون در حال افزایش است در نظر داریم تا با توزیع مستقیم این محصول از محل تولید دست واسطه ها را از بازار کوتاه کرده و محصولی باکیفیت و با قیمتی مناسب برای شما ارسال نماییم. توزیع مستقیم آلو خشک ترش درجه یک در شرکت خشکبار رایکا به صور روزانه انجام میپذیرد.

آلو خشکها معمولا دارای سه طعم شیرین , ترش و ملس هستند که برای اوامر مختلفی میتوان از آنها استفاده نمود. معمولا از آلو خشک ترش و ملس در تهیه غذاها و خورشتها و همچنین ترشک و لواشک استفاده میشود و آلو خشک شیرین را نیز بصورت تنقلات خوری و میان وعده استفاده می نمایند.

تویع مستقیم آلو خشک

بهترین انواع آلو خشک ترش

انواع آلو خشک ترش همواره از استقبال بسیار خوبی در میان سطوح مختلف مشتریان برخوردار بوده و این محصول به دلیل طعم و خواص بینظیر آن در غذاهای مختلف استفاده فراوان میشود.

هچنین این محصول در صنایع فراوری مانند صنعت ترش و لواشک سازی و همچنین صنعت آبمیوه گیری و پوره میوه و مواردی از این دست بسیار پر کاربرد میباشد. امروزه انواع آلو خشک از طعم ترش گرفته تا ملس و شیرین آن مورد استقبال فراوان قرار دارد و توسط این شرکت به استانهای مختلف کشور ارسال میشود.

توزیع مستقیم آلو خشک

فروش اینترنتی آلو خشک نیشابور

شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی قطب تولید آلو در کشور میباشد و سالانه محصولات خشکباری فراوانی در این شهر تولید و روانه بازارهای داخلی و صادراتی میشود.

محصولات خشکباری نیشابور که مهمترین آنها آلو بخارا هست به صورت گسترده توسط شرکت خشکبار رایکا مورد بسته بندی و در بازارهای هدف توزیع میشود.

فروش اینترنتی آلو از جمله راهکارهای این شرکت برای عرضه مستقیم آلو خشک به مصرف کنندگان در سراسر کشور میباشد تا هموطنان در سراسر کشور بتوانند آلو را بصورت مستقیم از تلید کننده خریداری نمایند.

با استفاده از این روش مشتریان و استفاده کنندگان آلو خشک هنگامی که این محصول در بازار موجود نباشد با یک جست و جوی ساده در اینترنت میتوانند این محصول را پیدا کرده و خریداری نمایند.

توزیع مستقیم آلو خشک

تولید کنندگان انواع آلو خشک در کشور

یکی از مهمترین موضوعاتی که همواره مدنظر خریداران و مصرف کنندگان آلو خشک بود نوع عملکرد تولید کنندگان است. کار کردن با تولید کننده ای که قدرت تامین بالایی داشته باشد و بتواند آلو خشک را با کیفیت مورد نظر مشتریان تولید و ارسال نماید برای خریداران عمده آلو خشک بسیار مهم است.

از مهمترین اقدامات هر تولید کننده انتخاب محصول اولیه مناسب و با کیفیت بالا است تا در هنگام بسته بندی و سورتینگ کمترین ضایعات را داشته باشد. از همین تولید کننده ای میتواند موفق باشد که بهترین محصول را با کمترین ضایعات آماده و تحویل مشتری دهد. این عملکرد خوب سبب دوام تولید کننده در بازار میشود و روز به روز با مشتری مداری پیشرفت بیشتری میکند.

توزیع مستقیم آلو خشک ترش

توزیع مستقیم آلو خشک

در بازار آلو خشک رقابت زیادی بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان آلو خشک در سطح کشور برقرار است به طوری که هر یک از آنها به دنبال مشتریان بیشتر در بازارهای هدف هستند. اما در این بین شرکتهایی که توانسته به نیاز مشتریا بهتر پاسخ دهند و محصولات با کیفیت تری را به بازار عرضه کرده اند, توانسته اند که بیشترین مشتری را در بازار های هدف به خود جلب کنند. و مشتریان نیز با یکبار خرید به مشتری دائمی این مجموعه ها تبدیل شده اند.

در حال حاضر بیشترین تولید آلو خشک در کشور به شهرهای زیر اختصاص دارد:

  1. نیشابور
  2. طرقبه مشهد
  3. چناران
  4. بجنورد
  5. بناب
  6. آذرشهر
  7. مراغه
  8. خوانسار
  9. برقان کرج

که در میان آنها شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است.

برخی از انواع آلو خشک که در بازار بیشترین مشتری را دارند عبارتند از:

  • آلو بخارا
  • آلو طرقبه سبز
  • آلو شمس
  • آلو حسنی
  • آلو شوقانی
  • آلو برقانی
  • آلو خشک سیاه
  • آلو خشک زرد

این محصولات توسط شرکتهای مختلف به بازار عرضه میشوند که در هنگام خرید باید به میزان کیفیت آنها و شرکت تولید کننده آن توجه داشته باشید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]شرکت تولیدی بازرگانی خشکبار رایکا با در نظر گرفتن نیاز بازار هدف به نوع آلو خشک اقدام به تولید و بسته بندی آلو خشک نموده و با قرار دادن مشاوران فروش این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده تا بتواند قبل از خرید با مشاوران مشورت کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایند.[/box]

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *