خرید آلو بخارا صادراتی در کمترین زمان


صادر کنندگان خشکبار میتوانند خرید آلو بخارا صادراتی را در کمترین زمان با رنج قیمتی بین 19000 تا 23000 هزار تومان در نمونه های ریز و درشت همراه با بسته بندی محصولات جهت صادرات به کشور های مختلف از این مجموعه تهیه نمایند.

آلو بخارا نیشابور جزو بهترین انواع آلو خشک تولید شده در ایران است که به کشورهای پاکستان، امارات، هند، عراق، بنگلادش و … صادر میشود. آلو بخارا از جمله محصولاتی است که به دلیل حجم تولید بالا صادرات آن نیز به آسانی انجام میشود. در راه صادرات آلو بخارا عواملی دست و پاگیر و بعضا نیز عواملی هستند که به صادرات بهت این محصول کمک مینمایند.

توزیع آلوخشک

آلو بخارا نیشابور

نیشابور را میتوان بزرگترین تولید کننده آلو از جمله آلو بخارا در کشور دانست. این شهرستان با ظرفیتهای بسیاری که برای تولید محصولات باغی و کشاورزی دارد و همچنین وجود صنایع تبدیلی و سورت و بسته بندی این محصول فرصت های صادراتی خوبی را برای تجار فراهم کرده است تا بتوانند صادرات و معاملات پر سودی را انجام دهند.

قیمت آلو خورشتی

قیمت آلو بخارا نیشابور

به طور حتم قیمت محصول و کیفیت آن دو عامل اصلی در خرید هر محصول از جمله آلو بخارا می باشند. گفتنی است که به هیچ وجه هر کدام از این دو عامل به تنهایی کافی نبوده و در هنگام خرید آلو بخارا باید توجه داشت که قیمت محصول با توجه به کیفیت آن تعیین میشود.

لذا قیمت ارزان یک محصول دلیلی بر بصرفه بودن آن نمیباشد.

فروش آلو بخارا

انواع آلو نیشابور

آلو نیشابور در انواع مختلفی تولید شده و به صورت خشک شده روانه بازارهای داخلی و صادراتی میشود. پیشتر در مورد انواع آلو صحبت کرده ایم اما به طور کلی میتوان نمونه های زیر را بعنوان محصولات آلو نیشابور نام برد:

  • آلو بخارا
  • آلو حاج حسنی
  • آلو کبرایی
  • آلو طرقبه
  • آلو شمس
  • آلو شابلون
  • آلو قطره طلا
  • آلو شوقانی

صادرات آلو بخارا نیشابور

به طور کلی کشور های همسایه همچون پاکستان، عراق، هندوستان، امارات، بنگلادش از جمله خریداران آلو بخارا نیشابور میباشند.

صادرات آلو بخارا یا توسط تاجران داخلی انجام میشود و یا به طور مستقیم توسط تجار همان کشورها خریداری میشود.

خرید آلو بخارا صادراتی

چه صادر کنندگان ایرانی و چه تجار خارجی میتوانند جهت خرید آلو بخارا صادراتی به بازار خشکبار مراجعه کرده و محصول خود را خرید نمایند. اما پیشنهاد ما اینست که تمامی مراحل تهیه آلو بخارا صادراتی را به گروهی بسپارید که به خوبی این فعالیت را برای شما انجام داده و مشاوره های لازم در امور صادرات آلو بخارا را در اختیار شما قرار دهند.

این امر سبب کاهش هزینه های خرید و مقرون بصرفه بودن آن است.

مزایا و معایب صادرات کالا از ایران

صادرات آلو بخارا نیز همانند هر فعالیت صادراتی مزایا و معایب خود را دارد.

شاید این روز ها بزرگترین معضل صادر کنندگان جابجایی های مالی مربوط به انجام معاملات باشد. و از طرف دیگر چیزی که این روزها بشدت به چشم میخورد و به یک معنی ایران را به بهشت صادراتی تبدیل کرده، اختلاف زیاد ارز با پول ملی است که فرصت مناسبی برای صادر کنندگان از جمله صادر کنندگان آلو بخارا به وجود آورده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *