خرید آلو بخارا و آلو آفتابی بهداشتی و امسالی

خرید آلو بخارا

خرید آلو بخارا و آلو آفتابی بهداشتی و امسالی با قیمت کلی از نیشابور انجام میشود. شهر نیشابور بزرگترین تولید کننده آلو بخارا و آلو آفتابی میباشد و خواهان زیادی در ایران و حتی خارج از کشور دارد. شرکت های مختلف تولیدی خشکبار در استان خراسان رضوی و در شهر های آن پراکنده هستند که در نیشابور بیشترین شرکت ها و مراکز خشکبار وجود دارد. آلو بخارا و آلو آفتابی هردو از میوه آلو بدست می آیند اما ویژگی ها و تفاوت هایی با هم دارند که آنها را از یکدیگر متمایز کرده است.

قیمت هر کیلو آلو بخارایی

تفاوت آلو بخارا و آلو آفتابی با یکدیگر

تفاوت آلو بخارا و آلو آفتابی در نحوه خشک کردن آنها بر میگردد که هر کدام شیوه خاصی خشک میشوند.

آلو بخارا بدین گونه تولید میشود که ابتدا محصول پوست گرفته میشود و پس از پوست گیری آن در سبد های مخصوص قرار داده میشوند و سپس با استفاده از دود گوگرد آنرا خشک میکنند که به زبان عامیانه تر بخار دادن نیز گفته میشود و رنگ خود را تا مدت ها حفظ میکند.

در آلو آفتابی نیز روش خشک کردن آن متفاوت تر و البته بسیار راحت تر از آلو بخارا میباشد. در این روش همانند آلو بخارا ابتدا محصول پوست گیری میشود و سپس در زیر نور آفتاب قرار داده میشوند تا کاملا خشک شوند پس از خشک کردن توسط آفتاب محصول آماده مصرف میشود و نیز ماندگاری آن بسیار بالا میباشد.

خرید آلو بخارا و آلو آفتابی

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]اگر آلو بخارا و آلو آفتابی در محیطی بسیار بهداشتی و سالم نگهداری شوند ماندگاری و مصرف آن تا 1 سال طول میکشد و طعم و مزه آن به هیچ عنوان تغییری نمیکند. [/box]

خرید آلو بخارا و آلو آفتابی بهداشتی و امسالی

خرید آلو بخارا و آلو افتابی بدلیل خواص بسیار زیاد آن و استفاده انها در انواع مواد غذایی و فراورده ای خوراکی در کشور های عربی و اروپایی طرفدار و خواهان زیادی دارد. علاوه بر صادراتی بودن آن در بازار داخل نیز مصرف قابل توجهی دارد. در سال 98 شاهد رونق بازار این محصول خواهیم بود و بدلیل برداشت قابل توجه آن نسبت به سال قبل باید شاهد آن باشیم که این محصول در تناژ بالا خرید فروش و به بازار خارج نیز بیشترین صادرات را داشته باشد. برای خرید آلو بخارا و آلو آفتابی امسالی میتوانید از طریق این مرجع فروش اقدام به خرید آن کنید.

خرید آلو بخارا و آلو آفتابی

نحوه سفارش و تهیه آلو بخارا و آلو آفتابی

سفارش آلو بخارا و آلو آفتابی را به صورت مختلفی می توان انجام داد که مشتریان می توانند از آنها استفاده کنند. انواع روش های سفارش آلو بخارا شامل:

  1. سفارش از طریق سایت های اینترنتی
  2. سفارش از طریق شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرم
  3. مراجعه به مرکز تولید و سفارش محصول
  4. مراجعه به مرکز عمده فروشی

مشتریانی که وقت کافی برای خرید آلو بخارا را ندارد می توانند از روش اینترنتی اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود کنند. روش اینترنتی باعث می شود که مشتریان در وقت و هزینه های خود مثل سفر و حمل و نقل صرفه جویی کنند.

خرید آلو بخارا و آلو آفتابی

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]بازرگانی رایکا تولید کننده و عرضه کننده انواع آلو بخارا و آلو آفتابی می باشد. مشتریان می توانند در جهت خرید این محصول در انواع بسته بندی ها با ما تماس بگیرند.[/box]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *