خرید آلو بخارا و آلو خشک صادراتی برای هند

خرید آلو بخارا و آلو خشک صادراتی

اگر برای شما خرید آلو بخارا و آلو خشک با قیمت مناسب اهمیت دارد و میخواهید این محصولات را برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله هند خریداری کنید می توانید با مطالعه این متن اطلاعات کامل و کافی نسبت به خرید آلو بخارا اقدام نمایید.

خرید آلو بخارا و آلو خشک صادراتی

در کشور هند آلو بخارا دارای مصرف بالا است واکثر مردم در غذاهایشان از این محصول استفاده می کنند که به عنوان چاشنی برای خوشمزه تر شدن غذا ها به کار می رود و در تهیه محصولات غذایی مانند لواشک و ترشک انواع دسرها و شربت ها نیز کاربرد دارد.

آشپزهای حرفه ای و افرادی که سلامتی بدنشان برایشان اهمیت دارد همیشه سعی می‌کنند تا از آلو بخارا و دیگر انواع آلو خشک که دارای مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد استفاده کنند.

آلو بخارا در واقع همان میوه آلو است که به صورت پوست کنده شده خشک و فرآوری می شود که در بازار می توانید آنها را به دو شکل آفتابی و دودی مشاهده نمایید.

آلو بخارای دودی نسبت به آلو بخارا آفتابی دارای رنگ روشن تر و بازار پسند تر است و میزان رطوبت آن نیز نسبت به نمونه های آفتابی بالاتر است از همین‌رو مشتریان میل بیشتری به خرید آلو بخارای دودی ازخود نشان دادند.

خرید آلو بخارا و آلو خشک صادراتی

خریداران اصلی آلو بخارا از ایران

شاید برایتان سوال باشد که چه کشورهایی بیشترین میزان خرید آلو بخارا از ایران را انجام می دهند و چه نوع آلو بخارا را میپسندند.

برای پاسخ به این سوال طبق آمار موجود در سایت اتاق بازرگانی تهران کشورهای هند پاکستان و امارات بیسیم خرید آلو بخارا را از ایران در سال های قبل به خود اختصاص داده‌اند.

و آلو بخارایی که بیشترین میزان خرید را داشته است مربوط به نمونه آلو بخارای رسمی میشود این نوع آلو در میان انواع آلو های دیگر دارای سایز کوچکتر و طعم ملس می‌باشد و قیمت آن نیز کمتر از سایر آلو خشک ها است.

خرید آلو بخارا و آلو خشک صادراتی

شرکت صادر کننده آلو‌بخارا به هند

اگر برای خرید و صادرات آلو بخارا به دنبال شرکتی است که بتواند تمام کارهای مربوط به صادرات را از قبیل تهیه و تامین آلو بخارا بسته بندی و سورتینگ آلو بخارا و در نهایت انجام دادن کارهای گمرکی و ارسال به مرزهای خروجی کشور برایتان انجام دهد می توانید هم اکنون با مشاورین و کارشناسان مجموعه خشکبار رایکا تماس حاصل نمایید.

این شرکت با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه صادرات آلو بخارا به کشورهای هند پاکستان و امارات می‌تواند تمام نیازهای خریداران و تاجران را برای ایشان فراهم آورد.

از دیگر مزایای خرید آلو بخارا از این شرکت قیمت های مناسب آن می باشد چراکه خرید آلو بخارا به صورت مستقیم از کشاورزان انجام شده و پس از تولید محصول نهایی برای مشتریان ارسال می گردد.

و از همه مهمتر امکان تامین بالای شرکت است که در تمام طول سال می تواند آلو بخارا را با همان کیفیت اولیه به مشتریان خود تحویل دهد.

اگر قصد صادرات آلو بخارا دارید می توانید هم اکنون با مجموعه ما از طریق شماره های موجود در این سایت و یا از طریق شبکه های اجتماعی تماس حاصل نمایید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *