خرید عمده آلوچه جهت کارخانه ترشک سازی

آلوچه از جمله میوه هایی است که خشک شده آن برای بسیاری از مصارف غذایی از جمله تهیه ترشک و لواشک مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های ترشک و لواشک سازی از خریداران عمده آلوچه هستند. این شرکت قدرت تامین انواع آلوچه با درجه های کیفی مختلف را دارا است و آماده همکاری با کارخانه داران می باشیم.

ترشک آلوچه از جمله دسر هایی است که بسیار خوشمزه بوده و طرفداران زیادی دارد. علاوه بر ترشک آلوچه در کارخانه های ترشک و لواشک سازی محصولات دیگری مانند ترشک زردآلو، ترشک زرشک، ترشک انار، ترشک هلو، ترشک آناناس، ترشک زغال اخته و… نیز تهیه و تولید می شود.

خوشبختانه در ایران آلوچه به میزان فراوانی تولید می شود و از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند به طوری که بازار های خارجی نیز از آلوچه ایرانی و فرآورده های آن بسیار استقبال کرده اند. عمده صادرات آلوچه ایران به کشور روسیه انجام می شود.

تفاوت آلو و آلوچه

طبق آمار های جهانی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان آلو در جهان است و در دوره ای رتبه پنجم جهان را به خود اختصاص داده است. این آمار مربوط به میوه های آلو و آلوچه می باشد.

میزان تولید آلو به دلیل صادرات بیشتر از آلوچه بوده و اغلب در مراکز تولید کشاورزان بیشتر سطح زیر کشت باغات خود را به تولید آلو اختصاص داده اند.

از مهمترین تفاوتهای آلو و آلوچه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سایز
  • میزان گوشته
  • نوع بسته بندی
  •  روش خشک کردن

آلوچه هایی که برای استفاده در شرکتها مورد استفاده قرار می گیرد اغلب بصورت کاملا سنتی و طبیعی خشک می شوند و هیچگونه ماده نگهدارنده ای برای تولید آنها استفاده نمی شود.

انواع آلوچه

همانطور که بیان شد ایران از بزرگترین تولید کنندگان اۀوچه در جهان است. این تولیدات به یک یا دو نمونه آلوچه ختم نمی شود بلکه بیش از بیست نوع انواع آلوچه در سراسر ایران تولید شده که هر کدام طعم، شکل و رنگ خاص خود را دارند.

آلوچه معمولا در رنگهای:

  • زرد
  • قرمز
  • سیاه
  • قهوهای

در بازار موجود می باشد. در صنعت ترشک سازی اغلب از آلوچه هایی استفاده می شود که از سایز ریزتری برخوردار هستند و طعم آنها نیز ترش می باشد.

خرید عمده آلوچه جهت کارخانه ترشک سازی

شرکت خشکبار رایکا چندین سال است که در زمینه تامین آلوخشک و آلوچه با خریداران بازار داخلی و صادر کنندگان همکاری می نماید. آلوچه از جمله محصولاتی است که در حجم قابل توجهی از کشاورزان خریداری شده و بعد از عمل سورتینگ و یا بدون آن با توجه به سفارش کارخانه درخواست کننده به صورت فله عرضه می شود.

قیمت آلوچه در بازار داخلی در فصول مختلف متفاوت است. در فصل بهار که آلوچه تازه وارد بازار می شود؛ قیمت بالایی دارد. آلوچه تازه خشک شده دارای قیمت متفاوتی نسبت به آلوچه سال قبل است. این شرکت عرضه کننده عمده آلوچه تازه با قیمت خرید مناسب در سطح کشور است. محصولی که به صورت کاملا تضمینی عرضه می گردد.

برای خرید عمده و اطلاع از قیمت خرید تازه ترین آلوچه در بازار می توانید با مشاورین این شرکت تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

6 دیدگاه

  • من همیشه عاشق لواشک بودم و از محصولات شما خریداری کردم. لواشک هایی که تهیه کردم ملس بودند همون چیزی که می خواستم

  • آدم بادیدن این همه خوراکی های ترش مزه آب تو دهنش جمع میشه و هیجان زده میشه ممنون از تصاویر خوبی که گذاشتید واقعا عالی وبد و عجیب

  • سلام و خدا قوت مگه میشه انقدر قیمت یه محصول نسبت به جاهای دیگه ارزون ترباشه دمتون گرم محصولاتون عالی هستش .

  • سلام وخسته نباشید،،چیزی ترش من خیلی دوستدارم حتما از شما میخرم. موفق ومؤید باشید.

  • سلام و خسته نباشید منم قطعا مثل خیلیهایه دیگه عاشق آلوچه و لواشک هستم تاحالا اینترنتی لواشک سفارش ندادم ولی این سری میخوام از شما بخرم برایه خرید راهنماییم کنید ممنون

  • سلام وخسته نباشید ، مقاله بسیار مفید وجذاب این الوچه هم بسیار محبوب ومغذی ومفید است . من سفارش دادم دیروز برای خرید ولی هنوز خبر نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *