سفارش تولید آلو خشک بسته بندی


سفارش تولید آلو خشک بسته بندی شده در تمام طول سال در این مجموعه تولیدی و بازرگانی انجام میپذیرد و مشتریان میتوانند با توجه به نوع نیاز و بازار هدفشان نسبت به سفارش انواع بسته بندی اقدام نمایند.

آلو خشک بسته بندی شده یکی از بهترین انواع خشکبار است که برای خرید و فروش در فروشگاه ها و همچنین صادرات به کشور های مختلف میتواند گزینه بسیار مناسبی برای تاجران باشد.

خرید آلو بخارا

انواع بسته بندی آلو خشک

آلو خشک در بازار هم بصورت فله و هم بصورت بسته بندی شده موجود میباشد. البته در حال حاضر بعلت امکان آلودگی های محیطی تولید و عرضه محصولات بسته بندی شده در مقادیر بیشتری توسط تولید کنندگان انجام میشود.

با توجه به مکان فروش آلو خشک خریداران بسته بندی های مختلفی را برای این محصول سفارش میدهند. آلو خشک مورد استفاده فروشگاه ها معمولا در بسته بندی های 400 گرمی و 500 گرمی عرضه میشود.

اما تاجرانی که قصد صادرات آلو خشک را دارند معمولا ترجیح میدهند که از بسته بندی های فله استفاده نماییند. بسته بندی های فله در اوزان 5 کیلو، 10 کیلو، 20 کیلو و 30 کیلو گرم ارائه میشود.

فروش آلو بخارا

میزان مصرف آلو خشک در سال

در کشور ایران در یک شرایط عادی آب و هوا و نبودن خشکسالی سالانه بیش از 500 هزار تن انواع آلو تولید شده که به دو صورت تازه و خشک شده مورد استفاده در بازار های داخلی و خارجی قرار میگیرد.

آلو از جمله میوه هایی است که در صنایع تبدیلی نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از این صنعت ها که پایه آن میوه آلو است صنعت تولید انواع ترشک و لواشک است.

همچنین آلو خشک در سفره غذایی ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و در مناطق مختلف ایران انواع مختلفی از غذا ها و خورشت ها را با استفاده از آلو خشک تهیه میکنند.

مرکز خرید آلو خشک

سفارش تولید آلو خشک بسته بندی

سفارش تولید آلو خشک بسته بندی شده با توجه به نوع نیاز مشتریان در این مجموعه با قیمت های بسیار مناسبی انجام میپذیرد.

آلو خشک های ارائه شده توسط این مجموعه کاملا بصورت سورتینگ شده و یکدست میباشد و تمام ضایعات آن گرفته میشود و محصول فروخته شده همراه با ضمانت میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *