صادرات آلوچه طلایی به عراق

صادرات آلوچه طلایی به عراق

یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های فروش آلوچه طلایی برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله کشور عراق شرکت خشکبار رایکا است. صادرات آلوچه طلایی به عراق و سایر کشورها سالانه در حجم های بالا انجام می شود که به صورت های بسته بندی و با استفاده از کانتینرهای یخچال دار یا ساده ارسال می شود.

آلوچه طلایی دارای رنگ زرد روشن است و ظاهری بسیار خوب دارد. این محصول از نظر طعم دارای طعم ترش و از نظر سایز دارای سایز های متوسط و درشت می باشد.

یکی از کاربردهای اصلی آلوچه طلایی استفاده از آن در غذاها و خورش ها است و برای هضم بهتر غذاها به صورت تنقلات نیز استفاده می شود.

صادرات آلوچه طلایی به عراق

مرکز تولید آلوچه طلایی در ایران

بسیاری از کشورها از جمله کشور عراق و روسیه به دنبال خرید آلوچه طلایی درشت  و خوش رویت هستند کیفیت ظاهری و داشتن طعم خوب از پارامترهای اصلی خرید آلوچه برای صادرات است.

یکی از گزینه های خوب برای صادرکننده های آلوچه طلایی، آلوچه تولید شده در استان آذربایجان شرقی است. در این استان شهرستان های مختلفی هستند که کار تولید انواع آلوچه از جمله آلوچه طلایی را در حجم های بالا انجام می دهند که از مهمترین آنها می توان به شهرستان مراغه اشاره نمود.

یکی از شرکتهای تولید کننده و صادرکننده آلوچه طلایی در ایران شرکت خشکبار رایکا است که محصولات خود را به صورت تخصصی برای صادرات به کشورهای مختلف تولید می نماید.

از آنجایی که تمرکز اصلی این مجموعه به بازارهای خارجی است کلیه مدارک و آنالیزهای بهداشتی محصولات با دقت بالای مورد بررسی قرار می گیرند. علاوه بر آلوچه طلایی و دیگر انواع آلوچه تولید شده در ایران و انواع آلو خشک به خصوص آلوبخارا نیز در این مجموعه تولید و بسته بندی می شود. که با توجه به نیاز بازار کشور مقصد امکان تولید محصول در کیفیت های مختلف نیز وجود دارد در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس برقرار کنید.

صادرات آلوچه طلایی به عراق

فروش مستقیم بهترین آلوچه طلایی

خرید و فروش مستقیم محصولات همیشه دارای مزیت های فراوانی هم برای خریداران و هم برای تولید کننده می باشد. شاید از جمله مهمترین آن می توان به معامله کالا با کمترین میزان ممکن اشاره نمود که سبب می شود تا محصول با قیمت رقابتی در بازار هدف عرضه شود.

از دیگر مزایای خرید مستقیم آلوچه و دیگر انواع آلو خشک امکان تغییر ( بهبود یا کاهش ) کیفیت در زمان تولید است که طبق صحبت های طرفین با مشخص شدن قیمت و مشخص شدن نمونه محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط واحد تولیدی آماده می گردد.

ضمناً شرکت تولیدی آمادگی دارد تا بسته بندی را مطابق با نیاز و درخواست مشتریان تا حد امکان انجام دهد که این امکان باعث می شود تا نیازی به بسته بندی دوباره محصول نباشد و محصول کمتر آسیب ببیند.

تمامی این موارد سبب می شود تا خریداران عمده و تجار به دنبال خرید مستقیم محصول از واحدهای تولیدی باشند که در اینجا ما شرکت خشکبار رایکا را به این عزیزان معرفی می کنیم. در این شرکت آلوچه در انواع مختلف با کیفیت های گوناگون تولید شده ‏ و در بازارهای داخلی و صادراتی به مشتریان تحویل داده می‌شود. برای دریافت قیمت روز محصولات با همکاران ما در بخش فروش و بازرگانی ارتباط برقرار نمایید.

صادرات آلوچه طلایی به عراق

نحوه صادرات و عرضه آلوچه طلایی در بازارهای بین المللی

برای صادرات آلوچه طلایی لازم است تا ابتدا کشور مقصد مشخص شود تا بر اساس آن نیاز به مدارک و آنالیزهای های بهداشتی تعیین گردد. زیرا برخی از کشور ها نیاز به گواهی بهداشت و سلامت خاص برای ترخیص دارند که در هنگام تولید باید به آن دقت کرد.

به عنوان مثال برای صادرات آلوچه به کشورهای اروپایی نیاز به برگه آنالیز محصول و مشخص شدن میزان سولفور موجود در محصول است که این اعمال برای کشورهایی مانند عراق لازم نیست.

از طرف دیگر نوع بسته بندی و لیبل کارتون های صادراتی باید حتماً با گمرک کشور مقصد و ترخیص کاران چک شود تا محصول بدون مشکل در اسرع وقت از گمرک کشور مقصد خارج شود و به دست مصرف کنندگان برسد.

برای این منظور می توانید از مشاوره های رایگان همکاران ما در بخش بازرگانی این مجموعه استفاده کنید و در صورتی که با این موضوع آشنایی دارید برای دریافت قیمت های روز انواع آلوچه و آلو خشک از واحد فروش می توانید اقدام کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *