صادرات آلو خشک نیشابور به کشورهای حوزه خلیج فارس چقدر است؟


صادرات آلو خشک نیشابور به کشورهای حوزه خلیج فارس وسط بازرگانان و شرکتهای تولید کننده آلو خشک و خشکبار دیگر صورت میگیرد. شرکت خشکبار رایکا از جمله شرکتهایی است که در زمینه صادرات آلو خشک به صورت تخصصی مشغول به فعالیت بوده و این محصول را به کشورهای مختلفی صادر کرده است.

بزرگترین خریدار خارجی آلو خشک نیشابور

در شهرستان نیشابور ارقام مختلفی از آلو خشک تولید می شود که هرکدام طعم و مزه خود را دارا هستند. خشک کردن آلو سبب شده تا این محصول را بتوان در حجم بالا و برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد. خواص بیشما ر آلو خشک این محصول را به پر مصرفترین خشکبار در میان انواع  میوه خشک ها تبدیل کرده است.

از آنجایی که آلو خشک نیشابور دارای کیفیت مطلوبی است خریداران بسیاری نیز در داخل و خارج از کشور دارد. از جمه مصرف کنندگان آلو خشک نیشابور کشورهای حوزه خلیج فارس هستند که کشور امارات بیشترین میزان خرید را از این محصول دارد.

اما از بزرگترین خریدار خارجی آلو خشک نیشابور میتوان به پاکستان اشاره نمود. تاجران پاکستانی هرساله بیشترین میزان خرید آلو خشک را از نیشابور انجام می دهند و برای خرید خودشان به صورت فیزیکی در محل کارگاه و کارخانه حاضر شده و به انتخاب خودشان آلو خشک را در حجم عمده در بسته بندی های مختلف خریداری می کنند.

کشور هند نیز از دیگر مصرف کنندگان عمده آلو خشک است که عمده خرید آنها از تاجران پاکستانی می باشد.

بهترین قیمت آلو خشک صادراتی نیشابور

همان طور که گفته شده آلو خشک ارای ارقام مختلف است لذا قیمت آنها با یکدیگر تفاوت دارد. برخی از نمونه ها مانند آلو بخارا دارای قیمت پایین و برخی دیگر مانند آلو شوقان دارای قیمت بالا هستند. علاوه بر نوع آلو میزان کیفیت و نوع بسته بندی نیز در قیمتها تاثیر گذار هستند.

در شرکت خشکبار رایکا آلو خشک در حجم عمده تولید و بسته بندی میشود لذا قیمت ها نیز بصورت عمده محاسبه شده و سعی بر این داریم که بهترین قیمت آلو خشک صادراتی را به مشتریان پیشنهاد نماییم که علاوه بر کیفیت بال قیمت بسیار مناسب و مقرون بصرفه ای داشته باشد.

صادرات آلو خشک نیشابور به کشورهای حوزه خلیج فارس

بصورت کلی می توان گفت که حدود نیمی از تولیدات آلو خشک نیشابور به کشورهای عربی صادر می شود. که کار صادرات آن نیز توسط بازرگانان و شرکتهای مختلف انجام شده اما بصورت دقیق آمار صحیحی در دسترس نیست چراکه آلو خشک نیشابور بصورت قاچاق نیز به کشورهای دیگر ارسال می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *