فروش عمده آلو خشک بخارا ارگانیک

فروش عمده آلو خشک بخارا ارگانیک

آلو خشک خشکباری است که انواع مختلف وجود دارد. آلو خشک بخارا یکی از ارقام ممتاز این محصول است و بازار پسندی بالایی دارد. این نوع آلو خشک در سایزهای مختلفی تولید شده و بدو صورت ارگانیک و غیر ارگانیک قابل تهیه است. فروش عمده آلو خشک بخارا ارگانیک با کیفیت بالا و قیمتهای بسیار نازل و کم بصورت عمده در سایت فروش آلو خشک رایکا انجام می شود.

فروش عمده آلو خشک بخارا ارگانیک

آشنایی با انواع آلو خشک از لحاظ نوع فرآوری

آلو در ایران در استانهای مختلف قابل تولید است . از جمله استانهای فعال در این زمینه استان های خراسان و آذربایجان های شرقی و غربی هستند.

از این رو ممکن است شاهد خشک کردن آلو به روشهای مختلف بصورت سنتی باشیم.

کشاورزان در استان خراسان از دیرباز آلو را بصورت پوست کنده شده فرآوری و خشک می نموده اند. به این گونه که در ابتدا آلو های رسیده را از باغات در زمالن مناسب جمع آوری و سپس در محلول آب و نمک قرار می دهند تا پوست آلو نازک و به راحتی کنده شود. بعد از پوست گیری با دود گوگرد فرآوری و در مقابل نور آفتاب خشک می نمایند.

در استان آذربایجان شرقی روش کار بدین گونه است که آلوها پس از جمع آوری مورد شتشو قرار گرفته و در محلول تیزاب قرار داده می شوند. قرار داده در این محلول سبب می شوند که ماندگاری آلو خشک از نظر طول عمر افزایش یابد و دچار کرم زدگی و خرابی نشود. همچنین تیزاب باعث شده کا رنگ پوست آلو درخشانتر  و بازار پسند تر شود.

آلو بخارا ارگانیک از محصولات عمده خراسان است. در روش خشک کردن ارگانیک آلو ها بعد پوست گیری مستقیم در مقابل نور آفتاب قرار داده می شوند تا خشک شوند. لذا از هیچگونه ماده نگهدارنده برای تولید آن مانند دود گوگرد استفاده نمی شود.

فروش عمده آلو خشک بخارا ارگانیک

قیمت باور نکردنی آلو خشک بخارا ارگانیک

یکی از محصولات پر فروش شرکت خشکبار رایکا آلو خشک بخارا ارگانیک است که بصورت مستقیم از طریق سایت این شرکت از تمام کشور و حتی کشورهای خارجی قابل خریداری است.

از آنجایی که میزان تولید این نوع آلو با توجه به حجم سفارشات بالا است سعی شده قیمت آن نیز مناسب و ارزان در نظر گرفته شود تا افراد بیشتری بتوانند خرید آلو خشک بخارا ارگانیک را از این شرکت انجام دهند.

فروش عمده آلو خشک بخارا ارگانیک همچنین از تخفیفات بیشتری برخوردار بوده و اگر حجم خرید بالا باشد واقعا قیمت های باور نکردنی را می توان برای آلو خشک بخارا ارگانیک شاهد بود.

انواع آلو خشکی که در این سایت عرضه می شوند به دلیل حذف واسطه ها از قیمت بسیار پایینی برخوردارند لذا شما می توانید از هر مدل از الو خشکی که نیاز دارید سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن در شهر خودتان آن را دریافت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *