مرکز آلو خشک صادراتی مرغوب

خرید آلو خشک

آلو خشک


مرکز آلو خشک صادراتی مرغوب انواع آلو خشک را با بهترین بسته بندی تولید کرده و با توجه به نیاز مشتری برای بازار داخلی و صادرات ارسال مینماید. این مرکز آلو خشک شرایطی را فراهم کرده که مشتریان این محصول علاوه بر اینکه میتوانند آلو خشک مورد نیاز خود را از بین انواع آلو خشک انتخاب کنند، میزان کیفیت را هم میتوانند بصورت سفارشی بالا و پایین آورند.

بیشترین خشکبار صادراتی ایران

در میان انواع میوه های خشک تولید شده در کشور ایران آلو خشک بیشترین میزان تولید و مصرف را در بازار داخلی و صادراتی دارد. نوع میوه آلو به گونه ای است که میتوان از آن برای مصارف مختلف بهره برد که شاید آشنا ترین آن تهیه انواع غذاها، خورشتها و دسرهای میوه ای باشد. همین ویژگی آلو سبب شده تا میزان مصرف آن نیز نسبت به انواع خشکبار چه در بازار های داخلی و چه بازارهای خارجی دیگر بیشتر باشد.

مرکز آلو خشک صادراتی

 

صادرات آلو خشک در سال گذشته به کدام کشورها بیشتر بوده است؟

طبق آمار رسمی اتاق بازرگانی تهران از ابتدای سال 1388 تا انتهای سال 1395 بیشترین میزان صادرات آلو خشک به کشورهای پاکستان، هند، امارات متحده عربی و بنگلادش بوده است و بیشترین نوع آلو خشکی که کشورهای نام برده شده از ایران خرید داشته اند مربوط به نمونه آلو بخارا نیشابور بوده است.

ویژگی های آلو خشک صادراتی

صادرات آلو خشک به کشورهای مختلف پیرو شاخص های خاصی انجام میپذیرد که در ذیل بصورت تیتروار به آنها اشاره میکنیم:

  • در ابتدا باید بازار کشوری که قصد صادرات آلو خشک به آن کشور را داریم به خوبی بشناسیم و حتی المقدور با سلیقه غذایی آنها آشنا باشیم و میزان مصرف آلو را توسط مردم آن کشور نیز بسنجیم.
  • آمار دقیق از نوع آلو خشکی که بیشتر در آن کشور مورد مصرف قرار میگیرد داشته باشیم و بدانیم که سازمان بهداشت و گمرکات ورودی کشور مبدا چه ویژگی هایی را برای محصول ما در نظر گرفته اند.
  • آیا محصول کشاورزی که به آن کشور صادر میشود باید حتما ارگانیک باشد یا امکان ارسال محصولات غیر ارگانیک نیز وجود دارد.
  • میزان کیفیت محصول نیز عامل دیگری است که باید بدان توجه شود از این نظر که میزان قدرت خرید بازار هدف ما چقدر است و اینکه مردم درخواست محصول کیفیت پایین و ارزان را دارند یا درخواست جنس لوکس و مرغوب را.

آلو خشک صادراتی

 

مرکز تولید آلو خشک صادراتی

تولید آلو خشک صادراتی امری است که توسط مراکز خاصی صورت میپذیرد و هر شخص عرضه کننده آلو خشک در کشور قدرت و توانایی تامین این محصول را در انواع مختلف ندارد. مجموعه تولیدی و بازرگانی رایکا به عنوان یک مرکز آلو خشک در کشور، با استفاده از امکانات و با توجه به قرار داشتن در پایتخت تولید آلو بخارا در ایران انواع آلو خشک را تولید و روانه بازارهای داخلی و صادراتی مینماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *