مرکز پخش آلو خشک مراغه


آلو خشک مراغه چنان چه از نام آم پیداست به صورت یک میوه خشک در تابستان با استفاده از آلوهای تمیز و تازه باا ندازه های بزرگ و رنگ ه سیاه و قرمز مایل به سرمه ای بدست می آید. آلو خشک در مراغه معروف است چنان چه در باغ های شهرمراغه که معدن اصلی درختان آلو می باشد صادرات ویژه ای برای خشک به صورت خرده و به صورت عمده به باراهای قابل فروش است.در واقع می توان گفت مراغه مرکز پخش آلو خشک می باشد.

مرکز پخش آلو خشک مراغه

ویژگی بارز آلو خشک مراغه

ویژگی بارز آلو خشک مراغه

به فویژگی اصلی آلوخشک که از دسترنج مردمان ایرانی به خصوص کشاورزان و زمین داران بامحصولات پرمتنوع بدست می آید در درجه اول اینکه بتواند قدرت محصول خود را تامین کند اینکه این نوع محصول چگونه باکیفیت باشد باید به نوع محصول پی برد از اینکه درخت پربار باشد و میوه آن در چه نوع طعمی است و اندازه بزرگی وکوچکی میوه تاچه حد است آیا شیرین است یا بدمزه یا به عبارت دیگر می توان گفت بهترین آلوخشک مراغه با طعمی شیرین،باندازه بزرگ،آبدار و رنگ مایل به سرمه ای است که می تواند خرید کیلویی هم حتی داشته باشد.برای خشک کردن آلو ابتدا باید آلوها را شست و بعد در اب داغ باحرارت ملایم گذاشت تا به محض ترک خوردن آلوها آن ها را آبکش کرد. و در مجاورت نورخورشید قرار دادتا در عرض چند روز خشک شوند.ویژگی دیگر این نوع محصول که برای بدن مفید است بخصوص برای رفع اختلالات گوارشی است و خوش اشتها برای کسانی که میلی به غذا ندارند.

هرکس که خواهان این محصول باشد می تواند به صورت مشاوره ای از طریق سایت های معتبر یعنی به صورت اینترنتی این محصول را انتخاب خود پسندیده و بصورت غیرحضوری آن را سفارش دهد و درب منزل تحویل بگیرد. این محصول (آلو) می توانند به مدت چند سال به صورت خشک نگهداری و قابل استفاده ، و هم به اکثر نقاط دنیا حمل و نقل یابد

خرید آلو خشک مراغه ارگانیک

خرید آلو خشک مراغه ارگانیک

خرید آلو خشک امروزه با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد . این محصول (آلوخشک) پخش کننده های ویژه ای در سراسر ایران دارد اما با نام و نشان آلو خشک مراغه که بتوان تشخیص داد. پخش آلو مراغه ارگانیک بوده و بدون اضافه کردن مواد شیمیایی و گوگرد در حین خشک کردن و مواد افزودنی دیگر بدست آمده است.آلو خشک مراغه رابیشتر می توان برای خورشت و چاشنی هایی که با طعم خاصی درست می شوند استفاده کرد.

 خرید و فروش آلوخشک ارزان را می توان با استفاده از آلو خشک مراغه تجربه کرد، چرا که خرید آن رامی توان به طور مستقیم و فروش بی واسطه با قیمت مناسب از طریق سایت های معتبر و به صورت مشاوره ای 24ساعته که در اختیار مشتریان قرار گرفته را به صورت اینترنتی سفارش داد.فروشنده آلو خشک هدف این را دارد که جنس بهتری در بازار به صورت مستقیم توزیع کند یا حتی می تواند به شعبه های  مختلف جهت فروش سراسر ایران جنس باکیفیت خود را ارائه دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *