صادرات آلو بخارا به هند

صادرات آلو بخارا

صادرات آلو بخارا به هند فرصت طلایی است برای تمامی تاجران عزیزی که مایل به فعالیت در این حوزه هستند. سالانه بخش قابل توجهی از آلو بخارا های تولیدی در داخل کشور، به کشور هندوستان صادر می شود و کشور هند می تواند بازار هدف بسیار خوبی باشد برای تجاری در زمینه صادرات انواع میوه جات و خشکبار فعالیت می کنند.

صادرات آلو بخارا

صادرات آلو بخارا

سالهای بسیاری است که آلو بخارایی که در داخل ایران کشت می شود، علاوه بر تامین بازار داخلی به سایر کشورهای جهان ارسال می شود. یکی از کشورهایی که سالهاست این نوع آلو به آنجا صادر می شود هندوستان می باشد.

تاجران هندی آلو بخارا تولیدی در داخل ایران، که بهترین نوع آن متعلق به شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی می باشد را به صورت عمده خریداری می کنند و در داخل کشور خود یعنی هندوستان، آلو بخاراهای خریداری شده را بسته بندی و با نامهای تجاری خودشان این آلوهای مرغوب و درجه یک را به سایر نقاط جهان صادر می نمایند به طوری که بخش عمده ای از آلو بخاراهای ایران به نام کشور هند به اقصی نقاط جهان ارسال می شود.

صادرات آلو بخارا

آیا بازار هدف آلو بخارا را در هند شناشایی کردید؟

اگر بازاری را در کشور هند شناسایی کرید که پتانسیل عرضه آلو بخارا به صورت عمده در این بازار وجود دارد، و یا تاجر هندی را می شناسید که نیازمند به خرید عمده آلو بخارا درجه یک و مرغوب می باشد، اولین کاری که باید بکنید این است که به یک شرکت فروش متصل شوید که این شرکت ویژگی های یک تامین کننده دسته اول آلو بخارا را داشته باشد و سپس مقدار مورد نیاز آلو بخارا درخواستی آن بازار و یا تاجر هندی را بسنجید و از طریق آن تامین کننده، آلو مورد نیاز را خریداری نموده و به بازار عرضه نمایید.

صادرات آلو بخارا به هند

شرکت رایکا یک تامین کننده دسته اول

برای اینکه ما یکی از مهمترین دغدغه های هر تاجر، که پیدا کردن و ارتباط گرفتن با یک تامین کننده دسته اول از دغدغه های او می باشد را رفع نماییم، شما را با شرکتی بزرگ با کادری مجرب که به صورت عمده نیاز تمامی تاجران را در زمینه آلو بخارا تامین می نماید آشنا می کنیم تا بلکه بتوایند با خیال آسوده و آرامش خاطر بیشتری به خرید و فروش و صادرات آلو بخارا بپردازید.

اسم این شرکت، رایکا می باشد و اطلاعات تماس مدیران فروش شرکت برای اینکه بتوانید با آنها ارتباط بگیرید در ذیل این مطلب درج گردیده است.

منبع: آلو خشک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *