صادرات آلو بخارا به کانادا

خرید آلو خشک

کشور کانادا یکی از مقصدهای آلو بخارا ایران محسوب میشود و سالانه مقادبر زیادی از انواع آلو خشک تولید شده در شهرستان نیشابور توسط این مجموعه به کشورهایی همچون کانادا، آمریکا، استرالیا، امارات، پاکستان، هند و بنگلادش صادر میشود. صادرات آلو بخارا به کانادا توانسته بازار های جدیدی را برای صادر کنندگان خشکبار ایجاد نماید.

همکاری در امر صادرات آلو خشک با شرکتهایی که بصورت تخصصی در این حوزه فعال هستند میتواند روند صادرات آلو خشک از کشور را بسیار آسان نماید و نیز مسیری بسیار آسان باشد برای تامین آلو خشک صادراتی جهت شرکتهای بازرگانی فعال در حوزه صادرات خشکبار.

صادرات آلو بخارا به کانادا

صادرات آلو بخارا به کانادا

کشور کانادا، کشوری است بزرگ در آمریکای شمالی که بالغ بر 36 میلیون نفر جمعیت دارد. یکی از اقلام صادراتی ایران به این کشور خشکبار از جمله آلو بخارا میباشد که توانسته جایگاه و مشتریان بسیاری را در بین مردم کانادا به خود جلب کند.

آلو بخارا صادراتی به کانادا بیشتر از انواع لوکس این محصول میباشد که عبارتند از:

  1. آلو شوقانی
  2. آلو حاج حسنی

که در بسته بندیهای 5 و 10 کیلو گرمی به این کشور ارسال میشوند.

صادرات آلو بخارا به کانادا

چگونه بتوانیم محصول خود را بهتر بفروشیم؟

همواره بهترین بازارها برای صادرات بازارهایی نیستند که محصول ما بصورت عمده به آنجا صادر میشود بلکه شناخت بازارهایی که دیگر رقبا بر روی آن کمتر تمرکز داشته اند میتواند گزینه بسیار بهتری باشد برای افزایش فروش و صادرات یک مجموعه.

لذا سعی کنید که بازارهای هدفی را شناسایی کنید که دیگران سراغی از آنها نمیگیرند و این امر هست که میتواند شما را در امر صادرات موفق گرداند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]مطالعه در مورد مشتریان رقبایتان میتواند به شما کمک کند که نقاط کور کسب و کار آنها را شناسایی کرده و بتوانید از آنها بهره کامل را ببرید.[/box]

خرید آلو بخارا صادراتی

برای خرید آلو بخارا صادراتی و مشاوره در مورد انتخاب نوع آلو بخارا با توجه به بازار هدف میتوانید با متخصصین این مجموعه در حوزه بازارهای داخلی و صادراتی آلو خشک ارتباط برقرار کرده و نسبت به دریافت مشاوره و خرید آلو بخارا اقدام نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *