قیمت صادرات آلو بخارا خشک

فروش عمده آلو بخارا در تهران

قیمت صادرات آلو بخارا خشک برای کشورهای همسایه و از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس چقدر میباشد؟ مهمترین کشور وارد کننده آلو بخارا از ایران در حوزه خلیج فارس کدام کشور است؟

صادرات آلو بخارا

 

صادرات آلو بخارا خشک

همواره سعی میشود که از بهترین انواع آلو خشک برای صادرات استفاده شود اما در این بین کشورها و مناطقی هستند که درخواست محصول ضعیفتری را دارند. آلو در استانهای مختلف ایران تولید میشود که از مهمترین میتوان به استانهای:

  • خراسان رضوی
  • خراسان شمالی
  • خراسان جنوبی
  • آذربایجان شرقی
  • آذربایجان غربی
  • اصفهان

اشاره نمود که دارای محصولات آلوخشک متنوعی هستند.

در این بین میتوان گفت که آلو بخارا شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی بیشترین میزان صادرات آلو  را به خود اختصاص داده است.

کشور های خریدار آلو خشک:

در شکل زیر میتوانید کشورهایی را که بیشترین میزان خرید آلو خشک را از ایران دارند مشاهده فرمایید.

خرید و فروش آلو خشک

 

شرایط صادرات آلو بخارا خشک

باید توجه داشت که صادرات محصولات خشکباری مانند آلو خشک که حجم ارسال آن به کشورهای دیگر بسیار بالاست دارای شرایط متعددی میباشد.

قبل از اینکه محصول وارد پروسه صادرات بشود و در مراحل آن قرار بگیرد باید تمامی شرایط و ضوابط خریدار و گمرک را برای بازار هدف بررسی کرد تا محصولی با شاخصهای کیفی مورد نظر مشتری برای وی تامین گردد.

خرید آلو طرقبه سبز

بطور مثال آلو بخارا صادراتی به کشور آمریکا باید بسیار مرغوب و با کیفیت باشد اما کشورهای دیگری مانند هندوستان و پاکستان که مردمش از نظر اقتصادی ضعیف تر هستند آلو بخارا را با کیفیت پایین تری درخواست دارند. و همچنین بسته بندی مورد نیاز برای کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است.

از همین رو آگاهی پیدا کردن از بازار هدف از لزومات یک فروش خوب میباشد.

[toggle title=”مشاوره در امر صادرات آلو بخارا” state=”open”]این بازرگانی علاوه بر تامین آلو بخارا مورد نیاز بازرگانان و صادرکنندگان، مشاوره های لازم را نیز در امر صادرات هرچه بهتر این محصول و همچنبن بسته بندیهای مناسب برای هر بازار را در اختیار مشتریان قرار میدهد.[/toggle]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *