بازار فروش آلو بخارا در ایران

بازار فروش آلو بخارا در ایران

بازار فروش آلو بخارا در ایران در استان خراسان رضوی میباشد که بیشترین مراکز خرید فروش این محصول به صورت عمده و جزئئ در خود جای داده است. خرید و فروش آلو بخارا در استان موجب شده است که معتبر ترین مراکز فروش در این استان ایجاد شده باشند. بیشتر این مراکز به قیمت مناسب و با کیفیت خوب محصولات خود را عرضه میکنند که باعث زمینه خرید و فروش این محصول در این استان فراهم شود. آلو بخارا یکی از محصولات پر فروش و پرسود کشاورزان خراسانی میباشد که بیشتر تولید این محصول در شهرستان نیشابور انجام میشود و بخش عمده ای به سراسر و خارج کشور از طریق تاجران ارسال میشود.

قیمت آلو بخارا نیشابور

آلو بخارا در شهرستان نیشابور انواع مختلفی دارد که هر کدام قیمت های مختلفی دارند. آلو بخارا بیشتر در تناژ بالا تولید و مصرف میشود که مردم عادی هم هستند که این محصول را به صورت جزئئ و برای مصارف خانگی خود استفاده میکنند. همانطور که در اطلاع هستید قیمت عمده نسبت به قیمت جزئئ کمتر میباشد و برای کسانی که قصد خرید عمده را دارند میتواند به خوبی از این محصول سود کنند.

بازار فروش آلو بخارا در ایران

عوامل تاثیر گذار بر قیمت آلو بخارا:

  1. خرید در فصل های غیر برداشت
  2. نوسانات ارزی 
  3. مقدار تولید شده در سال
  4. دلال ها و واسطه ها
  5. کیفیت و طعم و رنگ محصول

این پنج مورد بیشترین تاثیر را در قیمت آلو بخارا دارند و باید به آن توجه کرد.

فروش آلو بخارا نیشابور بدون واسطه

شرکت بازرگانی رایکا یکی از مراکز معتبر در نیشابور میباشد که تولید کننده این محصول بدون واسطه میباشد. فروش بدون واسطه یکی از دلایل مهم برای خریداران میباشد که محصولی که میخرند باید به قیمت عمده فروشی و کارخانه ای باشد. شما با خرید آلو بخارا از این شرکت میتوانید با خیال راحت و آسوده محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

بازار فروش آلو بخارا در ایران

[toggle title=”اطمینان از کیفیت محصول” state=”close”]در این مجموعه فروش آلو بخارا زیر نظر کارشناسان و مدیریت فروش صورت میگیرد تا بهترین کیفیت به دست مشتری برسد. [/toggle]

بازار فروش آلو بخارا

اگر قصد خرید از بازار فروش آلو بخارا از شهرستان نیشابور را دارید میتوانید از شرکت بازرگانی رایکا که واقع در این شهرستان میباشد خرید خود را انجام دهید.

این شرکت هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری محصولات خود را خرید و فروش میکند.

برای اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش میتوانید با مدیریت فروش تماس بگیرید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *