تولید مستقیم آلو خشک خورشتی نیشابور

فروش آلو خشک

آلو خشک هسته جدا


نیشابور زادگاه آلو خشک خورشتی بخارا است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و با خرید مستقیم از این مرکز که خود تولید کننده ارقام آلو خشک نیشابور است میتوانید به قیمتهای بسیار مناسبی آنها را تهیه نمایید. کار تولید مستقیم آلو خشک خورشتی نیشابور در تمام در این مرکز به اجرا میرسد.

روستای خرو نیشابور بهترین تولید کننده آلو خشک بخارا در ایران است و محصولات این روستا به صورت بسته بندی شده و یا فله به سایر مناطق ایران ارسال میشود. از ویژگی های مهم هر محصول تاریخ مصرف آن میباشد و از آنجایی که محصولاتی مانند آلو خشک بخارا که دارای طعمهای ترش و ملس میباشند در بازار طرفداران زیادی دارند باید به سلامت آنها توجه شود. مواد نگهدارنده ای که در هنگام فرآوری آلو بخارا استفاده میشود سبب شده تا بتوان براحتی و بدون هیچ نگرانی آنها برای مدت زمان طولانی نگهداری نمود.

آلو خشک

خرید عمده آلو خشک خورشتی ارزان

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا تمام محصولات خود از جمله انواع آلو خشک نیشابور را در حجم های عمده و با قیمت بسیار مناسب به بازرا عرضه میکند. جهت خرید انواع آلو خشک و دیگر اقلام خشکبار نیشابور میتوانید با مشاورین این مرکز تماس حاصل نمایید تا شما را در جهت یک خرید آسان و مطمئن راهنمایی نمایند.

خرید آلو خشک اینترنتی

در حال حاضر انواع آلو خشک در بازارها و در انواع مختلف توسط کارخانه بسته بندی خشکبار رایکا عرضه میشوند. لازم به توضیح است که این آلو خشکها در 4 مدل تجاری در تمام طول سال بصورت بسته بندی در بازار های داخلی و صادراتی به فروش میرسد.

از طرفی این گروه تولیدی قابلیت خرید اینترنتی آلو خشک را نیز فراهم آورده است تا همه افراد در اقصی نقاط ایران بتوانند خرید مستقیم آلو خشک از محل تولید راتجربه نمایند.

آلو خشک

قطب تولید و فروش آلو خشک در کشور

نیشابور ذاتا جزو قطبهای تولید خشکبار در کشور میباشد و اقلام مهمی از خشکبار کشور مانند  انواع آلو خشک در این شهرستان تولید و به فروش میرسد. شکت بازرگانی خشکبار رایکا با استفاده از نیروی کار ماهر توانسته اواع خشکبار نیشابور را با بسته بندی بسیار مناسب و با کیفیت بسیار بالا در سطح کشور و همچنین در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

این شرکت در صدد است تا محصولات خود را با بالا ترین کیفت و قیمتهای بسیار مناسب عرضه کند تا از این طریق رضایت مشتریان را جلب نماید.

بهترین نوع آلو خشک

همانطور که گفته شد آلو خشک در انواع مختلفی در کشور تولید میشود که در این بین میتوان از آلو بخارا به عنوان بهترین نوع آلو خشک یاد نمود. دلیل این برتری میزان تولید، طعم بسیار خوب، سایز مناسب آن برای استفاده در غذاها و همچنین قیمت بسیار مناسب آن میباشد.

صادرات آلو بخارا بیشترین میزان صادرات را در میان انواع میوه خشک دارد و سالانه مقادیر بسیار زیادی از آن به کشورهای مختلف صادر میشود.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی خشکبار رایکا صادرات آلو بخارا را بصورت کاملا حرفه ای انجام داده تا مشتریان این محصول در جریان خرید و فروش آلو بخارا در بازار هدفشان با مشکل مواجه نشوند.[/box]

قیمت آلو خشک خورشتی رایکا

باید توجه داشت که شرکت بازرگانی خشکبار رایکا یکیاز شرکتهای موفق در زمینه تولید و فروش انواع آلو خشک نیشابور و سایر اقلام خشکبار میباشد. این شرکت محصولاتش را در درجه کیفی بالاتر و با قیمت بسیار مناسبتری به بازار عرضه میکند.

با اینکه بیشترین تمرکز رایکا در تولد انواع آلو خشک است اما سایر انواع خشکبار نظیر برگه زردآلو، برگه هلو، آلبالو خشک و انواع لواشک نیز در کیفیتهای خوبی توسط این شرکت عرضه میشوند.

انواع آلو خشک خورشتی نیشابور

نیشابور قطب تولید آلو در کشور است و انواع آلو خشک تولیدی در این شهرستان عارتند از:

  • آلو بخارا( رسمی)
  • آلو خشک حسنی
  • آلو طرقبه سبز، زرد و قرمز
  • آلو شوقان
  • آلو شمس
  • آلو شابلون
  • آلو قطره طلا
  • آلو کالیفرنیا

روشهای ارتباط جهت خرید آنلاین آلو خشک

جهت خرید آنلاین آلو خشک میتوانید از طریق کانلا تلگرام شرکت raikanuts@ و کانال اینستاگرام شرکت با همین نام و یا از طریق واتساپ اقدام نمایید. همکاران ما در تمام طول هفته پاسخگوی شما هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *