خرید عمده آلو بخارا / فروش آن با بهترین قیمت

خرید عمده آلو بخارا

خرید عمده آلو بخارا از قطب تولید آن امروزه به یک خواسته مهم برای خریداران این محصول واقع شده که با دسترسی آسان به این منطقه میتوانند به حجم های نا محدود انواع آلو بخارا تهیه کنند. مهد تولید آلو بخارا شهرستان نیشابور است که به پایتخت آلو ایران نیز شهرت یافته است و بسیاری از تجار ایرانی و خارجی را هرساله به سمت خود میکشاند. آلو بخارا به دلیل تنوع بسیار بالا ، طعم و رنگ و همچنین استفاده های مختلف در صنعت خوراکی ، به یک محصول لوکس و پر فروش بدل شده است که حسابی بازار داخلی و خارجی را داغ کرده است.

بهترین زمان خرید آلو بخارا

نیمه دوم سال بهتر از هر زمانی است که میتواند به خرید عمده آلو بخارا اشاره کرد. میزان موجودیت و کیفیت بالای آلو بخارا در نیمه دوم سال بیشتر از زمان های دیگر است و مشتری میتواند بهترین درجه کیفی آلو بخارا را از قطب تولید آن خریداری کند . هر چه زمان برای خرید آلو بخارا بیشتر شود دسترسی به این محصول کمتر میشود و نمیتوان آنرا در هرماه در تناژ خریداری کرد و زمان زیادی هم در بسته بندی و همچنین سورت آن میبرد.

خرید عمده آلو بخارا

تولید کننده و بسته بندی کننده آلو بخارا در نیشابور

مراکز مختلف وجود دارند که به انجام تولید و سورت و همچنین بسته بندی آلو بخارا مشغول اند. در شهرستان نیشابور شرکت های مختلف تولید آلو خشک و آلو بخارا انواع این محصول را در اوزان مختلف و بصورت کارتنی یا ظروف پلاستیکی آنرا به بازار تقاضا ارسال میکنند. این بسته بندی ها در اوزان :

  • 30 کیلو
  • 10 کیلو
  • 5 کیلو
  • 1 کیلو 
  • 400 گرمی 

میباشند که طبق سلیقه و نیاز مشتری از این موارد استفاده میشود.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی خشکبار رایکا را میتوان از شرکت های معتبر در شهرستان نیشابور نام برد که در طول سال انواع آلو بخارا و خشکبار را برای مشتریان با قیمت و کیفیت عالی فراهم میسازد. [/box]

خرید عمده آلو بخارا

خرید عمده آلو بخارا از شرکت خشبار رایکا

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا با بسته بندی بهترین انواع آلو بخارا توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. آلو بخارا با درجه کیفی مختلف در این شرکت موجود میباشد که میتوانید با قیمت ارزان و بدون واسطه این محصول را تهیه نمایید. برای خرید عمده آلو بخارا از طریق این سایت یا دیگر فضای مجازی میتوانید با مدیریت فروش این شرکت تماس بگیرید و محصول را درب منزل یا فروشگاه خود در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

خرید عمده آلو بخارا

صادرات آلو بخارا به تمام نقاط جهان

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا توانسته در حوزه صادرات آلو بخارا پیشرفت چشمگیری داشته باشد و هرساله بهترین نوع آلو بخارا به کشور های نقاط جهان صادر کند. این شرکت توانسته حد اقل نیمی از آلو بخارا ایران را بویژه آلو نیشابور را صادر کند. از کشور هایی که میتوان آنرا به عموان مشتری دائمی نام برد کشور های :

  1. امارات 
  2. هند
  3. ترکیه
  4. اسپانیا
  5. روسیه
  6. قرقیزستان
  7. ارمنستان
  8. سوئد
  9. قطر
  10. عراق 
  11. پاکستان
  12. اندونزی
  13. فرانسه
  14. آلمان 

میباشند که هر کدام به میزان قابل توجهی این محصول را خریداری میکنند. ارسال آلو بخارا با درجه کیفی عالی و همچنین درجه دو جهت آبگیری و تولید ترشک و لواشک به این کشور ها انجام میشود که این موضوع باعث سود هرچه بیشتر برای تجار و همچنین شرکت های تولیدی خواهد شد.

خرید عمده آلو بخارا

خرید مستقیم آلو بخارا خورشتی

آلو بخارا در سایز های مختلف در بازار عرضه میشود که ارقام ریز آن بیشتر در خورشت ها مورد استفاده بیشتری قرار میگیرند. آلو رسمی و آلو کبرایی از ارقام خورشتی هستند که در انواع خورشت استفاده میشوند. برای خرید مستقیم این محصولات میبایست از طریق مراکز معتبر در محل سکونت خود یا از طریق اینترنت از وبسایت های معتبر و بدون واسطه آلو بخارا را خریداری کرد. آلو خورشتی طعم ملس دارد که در هنگام طبخ آن در غذا ها میتوان به خوشمزه تر شدن خورشت اضافه کرد و قطعاً یکبار مصرف آن میتواند شما را مجذوب این خشکبار خوشمزه کند.

انواع مختلف آلو بخارا در کشور

در این بخش میخواهیم بهترین انواع آلو بخارا که چه در بازار خشکبار و چه در بازار صادرات بیشترین تقاضا را دارند ، معرفی کنیم که میتوانید از با آنها آشنا شوید.

  • آلو طرقبه
  • آلو حاج حسنی
  • آلو رسمی
  • آلو شوقانی
  • آلو کبرایی
  • آلو شابلون
  • آلو اسلایسی
  • آلو شمس
  • آلو کالیفرنیا

این موارد در سایز های مختلف هستند که دارای طعم های شیرین و ملس میباشند. این محصولات بصورت آفتابی نیز تولید میشوند که نسبت به نوع آلو بخارا آن قیمت بیشتری دارد.

خرید عمده آلو بخارا

آلو آفتابی بهتر است یا آلو بخارا

اگر اطلاعات کافی از آلو بخارا و آلو آفتابی داشته باشید قطعا میتوان گفت که آلو آفتابی از مدل دیگر آن گران تر است البته مزایایی هم این دو دارند که میتوان به آنها اشاره کرد.

آلو بخارا بدلیل ماندگاری از دود گوگرد و آنهم به روش خاص و تخصصی انجام میشود که ضرری برای بدن انسان ایجاد نکند. فرم و شکل آلو بخارا نسبت به آلو آفتابی درشت میباشد و نسبت به آلو افتابی خوش گوشت تر میباشد. اما در آلو آفتابی نوع آن ریز تر و رنگ آن نیز تیره تر میباشد.

در آلو آفتابی بدلیل ارگانیک بودن آن و روش خشک کردن آن در زیر نور آفتاب مواد نگه دارنده ای در آن استفاده نمیشود و البته لازم به ذکر است که ماندگاری آن نسبت به آلو بخارا دوام کمتری دارد و به همین دلیل در طول سال آلو آفتابی نایاب میشود و برای خرید آن باید در نیمه دوم سال و در همان ماه های اول اقدام کنید.

خرید عمده آلو بخارا

قیمت فروش آلو بخارا

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا با فراهم کردن روش های ازتباطی مختلف ، آماده ارائه خدمات فروش آلو بخارا و اطلاع رسانی قیمت آلو بخارا به نرخ روز میباشد. قیمت فروش آلو بخارا در شرکت رایکا با توجه به اینکه محصولات عرضه شده از درب شرکت به مقصد مورد نظر ارسال میشود ، نسبت به بازار ارزانتر میباشد و لذا هزینه های مربوط به واسطه گر ها نیز حذف میگردد. این کاهش هزینه باعث میشود که با خرید عمده آلو بخارا شاهد ریزش قابل توجه قیمت ها شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات این شرکت میتوانید با کارشناسان زبده ما از طریق همین سایت تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *