صادرات آلو بخارا نیشابور به عراق

صادرات آلو بخارا به عراق

صادرات آلو بخارا نیشابور به کشور هایی همچون عراق، افغانستان، پاکستان، هند، بنگلادش و امارات در طول چند سال گذشته با استقبال زیادی همراه بوده است.

آلو بخارا نیشابور با قیمت ارزان در این سایت قابل فروش عمده است و این مرکز تأمین آلو بخارا در حجم های عمده را برای مشتریان بر عهده دارد.

زمینه های اقتصادی زیادی در حوزه خشکبار و آلو بخارا در کشور ما ایجاد شده است و موقعیت همکاری با کشور های مختلف فراهم شده است. اما در این مورد چه نوع محصولی را انتخاب نمود تا بیشترین سود آوری را برای ما داشته باشد.

صادرات آلو بخارا نیشابور

چه نوع از ارقام آلو بخارا برای صادرات مناسب است؟

اکثر کشور های همسایه ایران در مراودات اقتصادی با کشور ما می باشند و اولین چیزی را که انتخاب می کنند که دارای قیمت کمتری باشد و در خصوص انواع ارقام آلو بخارا که سهم بیشتری فروش عمده دارند شامل موارد زیر است:

  • آلو رسمی
  • آلو کبرایی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو شوقانی
  • آلو طرقبه سبز

وضعیت صادرات آلو بخارا نیشابور

صادرات آلو بخارا نیشابور

با رشد تولید آلو بخارا نسبت به انواع دیگر خشکبار این امید هست که سرمایه گذاری های بسیاری در این حوزه انجام گردد و این محصول می تواند بیشترین سود آوری را برای مشتریان داشته باشد که می تواند یک قطب صادراتی محسوب شود.

فروش آلو بخارا نیشابور

این سایت با معرفی بهترین نوع آلو بخارا شرایط را برای فروش عمده آن نیز فراهم ساخته است که در این زمینه می توانید با مدیر فروش بازرگانی رایکا تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات مربوط به قیمت، لیست قیمت محصولات را نیز دریافت کرده و سفارش خود را در حجم عمده بدهد.

با توجه به قرار داشتن این مرکز فروش در قطب آلوی ایران امکان تأمین هر نمونه از محصول آلو بخارا در این مرکز وجود دارد و امکان تأمین در تمامی فصول سال را دارد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *