صادرات بهترین آلو خشک و آلو بخارا

مرکز خرید آلو خشک صادراتی

مرکز خرید آلو خشک صادراتی


صادرات بهترین آلو خشک و آلو بخارا جزء بهترین گزینه هایی است که یک شرکت تجاری میتواند برای صادرات به کشور های مختلف و تجارت جهانی میوه خشک شده داشته باشد.
کشور ایران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب توانایی بالای در تولید انواع میوه دارد که خشک کردن و صادرات این میوه ها میتواند ارزش افزوده زیادی را برای بخش کشاورزی کشور داشته باشد.

صادرات آلو خشک

وضعیت صادرات میوه خشک

صنعت خشک کردن میوه یکی از صنایع نوپایی است که به تازگی در کشور ما رونق پیدا کرده و صادرات آن به کشور های مختلف جهان سود آوری بسیار بالایی را برای کشور ایجاد مینماید.

میوه خشک ایرانی در کشور های مختلف از جمله روسیه، ارمنستان و کشور های عربی مشتریان زیادی دارد و با توجه به ارزش افزوده حدود 45 درصدی ارز آوری قابل توجهی را برای کشور ایجاد کرده است.

صادرات میوه خشک نسبت به سال‌های گذشته به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و تولید آن نیز بسیار رونق گرفته است  ولی با توجه به مشکلات موجود در این صنعت نوپا، هنوز در صادرات این فرآورده رتبه قابل قبولی در سطح جهانی نداریم.

در جدول زیر مراحل تولید تا مصرف خانوار را مشاهده مینمایید.

سود آوری بیشتر با خشک کردن میوه ها

با توجه به عدم برنامه ریزی خواست در کشور و نا آگاهی کشاورزان در برخی از سالها شاهد این امر هستیم که برخی از اقلام میوه در حد بالایی تولید شده و همین امر موجب افت قیمت میوه و متضرر شدن کشاورزان میشود.

یکی از راه هایی که در این مواقع جهت سود آوری بیشتر میتوان انجام داد خشک کردن این میوه ها توسط کشاورزان میباشد. کشاورزان میتوانند با خشک کردن میوه ها آنها را خارج از فصل تولید با قیمت های بالاتری بفروش برسانند و درآمد بیشتری کسب نمایند.

بسته بندی نامناسب بلای جان صادرات میوه خشک

یکی از مسائل مهم در بحث صادرات محصولات کشاورزی بسته بندی مرغوب و بازار پسند برای امر صادرات میباشد.

از مشکلات صادرات میوه خشک کشور عدم بسته بندی مناسب و با کیفیت و به روز نبودن دستگاه ها در این زمینه میباشد که باعث کاهش مشتری و کمرنگ شدن صادرات آن میشود.

قیمت آلو خشک

صادرات بهترین آلو خشک و آلو بخارا

خوشبختانه آلو خشک و آلو بخارا از جمله خشکبار بسیار پر مصرف و مورد نیاز بسیاری از صنایع فرآوری و تولیدی مواد غذایی میباشند از همین رو صادرات آنها نیز بصورت فله از رونق بسیار خوبی برخوردار است و این امر صادرات بهترین آلو خشک و آلو بخارا را جزء بهترین گزینه ها برای تاجران قرار داده است.

نیاز بالا و فروش و بازاریابی آسان از مزایای رقابتی این خشکبار برای صادرات نسبت به سایر میوه های خشک شده میباشد.

شرکت خشکبار رایکا تولید آلو بخارا و آلو خشک را در سطح بالایی انجام میدهد که جهت خرید برای بازار داخلی و صادرات به کشور های مختلف میتوانید روی همکاری این شرکت حساب ویژه ای باز کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *