عرضه کننده آلو خشک فله ایرانی

عرضه کننده آلو خشک فله

آلو خشک از بهترین انواع میوه های خشک شده است که امروزه مصرف بسیار زیادی دارد. این خشکبار معمولاً در انواع غذاها و خورشت های ایرانی استفاده شده و طعم بسیار خوبی به آنها می بخشد. این مجموعه به عنوان عرضه کننده آلو خشک فله ایرانی انواع آلو خشک را به صورت بسته بندی های فله ای با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می کند. برای آشنایی با بهترین انواع آلو خشک و اطلاع از آخرین قیمت آلو خشک در تهران یا شهرهای بزرگ دیگر در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

عرضه کننده آلو خشک فله

بهترین انواع آلو خشک تولید شده در ایران

در حال حاضر در ایران انواع مختلفی از بهترین آلو خشک ها تهیه و تولید می‌شود که علاوه بر مصرف در بازار داخلی به بازارهای سایر کشورهای جهان نیز صادرات می شود.

یکی از بهترین و محبوب ترین انواع آلو خشک های تولید شده در ایران آلو خشک بخارا است که در استان خراسان رضوی و به خصوص شهرستان نیشابور تهیه و تولید می شود.

در تهیه آلو بخارا ابتدا کشاورزان میوه آلو را از باغات جمع‌آوری کرده و سپس اقدام به پوست کندن آن هم می نمایند. بعد از عمل پوست گیری آلوها آماده فرآوری بوده و با استفاده از دود گوگرد آیا بدون استفاده از آن فرآوری شده ما در مقابل نور آفتاب و یا دستگاه خشک کن قرار داده تو خشک شوند.

از دیگر نمونه های پر مصرف آلو خشک می توان به آلوچه خشک سیاه و آلوچه خشک طلایی اشاره نمود که در استان آذربایجان شرقی تولید می‌شوند.

عرضه کننده آلو خشک فله

آخرین قیمت انواع آلو خشک در بازار تهران و شهرهای بزرگ

درمیان تمام شهرهای مصرف کننده آلو خشک، تهران نقش پررنگ تری دارد. این استان از بزرگترین مصرف کنندگان آلو خشک در ایران محسوب می‌شود از همین رو تعداد عرضه کنندگان آلو خشک در این شهر بسیار زیاد هستند و قیمت های آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

از همین رو دانستن قیمت انواع آلو خشک قبل از رفتن به بازار و خرید عمده آن بسیار مهم می باشد چرا که در خرید های عمده ممکن است یک تفاوت جزئی در قیمت به ضرر خریدار تمام شود.

برای دانستن آخرین قیمت انواع آلو خشک بهتر است که به مراکز معتبر تولید و فروش این محصول که به صورت اینترنتی نیز مشغول به فعالیت هستند مراجعه نمایید و در سریعترین زمان ممکن اطلاعات کامل را در مورد انواع آلو خشک و قیمت آنها دریافت نمایید. برای این کار کافی است با مشاورین ما در تمام روزهای هفته تماس حاصل نمایید.

عرضه کننده آلو خشک فله

خرید آلو خشک ارگانیک درجه یک صادراتی

در ایران از آلو خشک آفتابی به عنوان آلو خشک ارگانیک نیز یاد می شود. آلو خشک آفتابی به دلیل عاری بودن از هرگونه ماده شیمیایی بسیار سالم تر از آلو خشک فرآوری شده می باشد اما تولید آن به خاطر عمر کوتاه این محصول و همچنین شکل ظاهری که دارد به میزان کمتری انجام می شود.

بهترین فصل سال برای خرید آلو خشک ارگانیک فصل تولید این محصول است چراکه در این فصل علاوه بر تولید بالا، محصولات بسیار با کیفیت بوده و سالم هستند.

آلو خشک ارگانیک حساسیت زیادی به دمای هوا دارد. اگر دمای مکان نگهداری بیش از ۱۵ درجه باشد امکان دارد که کل محصول دچار کرم زدگی شود و قابل استفاده نباشد پس در نگهداری آن باید دقت فراوانی به عمل آورید.

برای خرید آلو خشک ارگانیک درجه یک و صادراتی می توانید با مشاورین مجموعه خشکبار رایکا تماس حاصل نمایید این شرکت به خاطر حجم تولید بالا و همکاری با دیگر تولید کنندگان قدرت تامین انواع آلو خشک را در طول سال دارا می باشد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *