فروش آلو بخارا نیشابور + دریافت قیمت آلو بخارا 99


فروش آلو بخارا نیشابور در حجم های عمده و جزئی توسط شرکت خشکبار رایکا به قیمت درب کارخانه انجام میشود. علاوه بر خرید آلو بخارا میتوانید محصولات دیگر این شرکت مانند انواع آلو خشک، برگه زردآلو، برگه هلو، برگه شلیل، آلبالو خشک و گیلاس خشک شده را خریداری نمایید.

به دلیل تولید سالانه بیش از 50 هزار تن آلو بخارا در نیشابور این شهرستان بزرگترین تولید کننده آلو بخارا درجه یک در ایران و حتی در جهان شناخته شده و تمام نیاز کشور به آلو بخارا را تامین می کند.

آلو بخارا

چگونگی تولید آلو بخارا در نیشابور

احتمالا برایتان پیش آمده است که آلو بخارا نیشابور را چگونه تولید می کنند و چرا این محصول بدون پوست است در حالی که سایر انواع آلو در شهرهای دیگر با پوست آن خشک می شود؟

آلو بخارا از محصولات پاییزی است و تولید عمده آن در این فصل انجام می شود. باغداران نیشابوری ابتدا آلو بخارا را از باغات جمع آوری و سپس در آب نمک قرار می دهند. قرار دادن در محلول آب نمک سبب می شود که علاوه بر ضد عفونی آلو پوست آن نیز نازک شده و به راحتی از آلو جدا شود.

پس از جدا سازی پوست آلو، آلو های پوست کنده شده را بر روی توری های بزرگ چوبی و یا پلاستیکی قزرار می دهند و آنها در مقابل نور آفتاب قرار می دهند تا خشک شود. بعد از خشک شدن آلو ها را در سبدهای بزرگ بسته بندی و به کارخانه های سورتینگ و بسته بندی خشکبار می فروشند.

آلو خشک

مرکز تولید و توزیع آلو بخارا در نیشابور

حتما تا به حال از مرغوبیت و طعم الو بخارا نیشابور شنیده اید. در شهرستان نیشابور شرکت هایی وجود دارند که آلو بخارا را با بهترین کیفیت تولید و بسته بندی می کنند. شرکت خشکبار رایکا از جمله این شرکتها است که توانسته با تولید محصول مرغوب صادرات آلو بخارا را به کشورهای مختلف انجام دهد.

در این شرکت آلو بخارا زیر نظر متخصصان تولید آلو سورت و بسته بندی شده و با توجه به مقصد ارسالی نوع بسته بندی تغییر می کند. بسته بندی های صادراتی به دلیل طولانی بودن مسیر از استحکام بیشتری برخوردار هستند.

د راین شرکت روز به روز برای کسب رایت مشتریان تلاش می شود. تمام محصولات این شرکت زیر نظر بهداشت تولید شده و با رعایت نکات بهداشتی توسط کارگران این محصول در سراسر کور در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد.

دریافت قیمت الو بخارا 99

برای دریافت آخرین قیمت آلو بخارا 99 می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. راه های مختلفی را برای شما قرار داده ایم تا با ما ارتباط برقرار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *