فروش عمده آلو بخارا صادراتی به قیمت مناسب در ایران


بازار خرید آلو بخارا و آلو خورشتی اعلا برای مشتریان داخلی رونق و سود بسیار بالایی دارد؛ به این دلیل که مرغوب ترین آلو های خشک در دسترس شان است. امروزه بازار فروش آلو بخارا صادراتی قیمت مناسب بسیار پر رونق است و سود آوری بسیار خوبی برای کشور دارد. 

 عمده فروشی به خاطر تولید بالا این محصول را با قیمت بسیار ارزان و مناسبی عرضه می کنند؛ معقوله ی بسته بندی نیز در حال ارتقا هستیم که بیشتر در بازار دنیا شناخته شویم.

فروش عمده آلو بخارا صادراتی به قیمت مناسب در ایران

خریداری گوجه سبز درجه یک جهت درست کردن آلوچه

خریداری گوجه سبز درجه یک جهت درست کردن آلوچه خریدار گوجه سبز افرادی هستند که این محصول را برای تولید آلوچه  خوشمزه تهیه می کنند و جزو تولید کنندگان این عرصه می باشند.

به دلیل خواص شگفت انگیز و غنی در آلوچه موجب گردیده است که خریداران با خرید به صورت فله های چند کیلویی یا بسته بندی های چند گرمی نیاز خود را مرتفع نماید.

آلوچه خواص بسیار زیادی دارد و عمده خواص آلوچه می توان این گونه بیان کرد:

وجود آنتی اکسیدان برای خنثی کردن رادیکال آزاد بدن جهت جلوگیری از سرطان ها، بیماری قلبی و عروقی، سکته

ترکیب سوربیتول و ایزاتین برای تنظیم دستگاه گوارش و درمان یبوست

گلوکز پایین و فیبر مناسب برای بیماران دیابتی جهت کنترل انسولین خون

منبع خوب فولیک اسید برای زنان باردار و رشد جنین

محافظت پوست و مو، درمان آن ها با خوردن آلوچه خشک بهترین پیشنهاد است.

توجه به موارد بالا تولید آلوچه سبز را بر آن می دارد تا با بسته بندی های متنوع با وزن های مختلف در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز پخت چون رستوران و هتل ها بازار پر رونق داشته باشند.

خرید اینترنتی بیشتر برای فروش های جزیی به خصوص  مصرف کننده نهایی گسترده شده است و سایت های فروش میوه آلو زیادی موجود است.

آلو خشک بخارا و آلو خشک مراغه که برای صادرات به کشور های دیگر بسته بندی و آماده می شوند به مشتریان خارجی راه ورود و انتخاب بهتری را مهیا می کنند.

کشور هایی چون عراق، پاکستان، حاشیه خلیج فارس، آذربایجان و حتی کشور های اروپایی چون آلمان مشتریان اصلی محصولات کارخانه آلوچه هستند.

تولید انواع گوناگون آلوسیاه،آلو زرد و آلو بخارا قرمز

تولید آلو بخارا قدمت زیادی دارد و تولیدکنندگان آلو بخارا آفتابی از زمان های گذشته فعالیت می کند.

ضمن آن که با ایجاد تحول تولید انواع آلو در سراسر جهان به روش های مدرن و صنعتی، صادرات آلو ایران نیز در سال های اخیر انجام گرفته است.

مضرات آلو بخارا بسیار ناچیز است وخواص بسیار زیادی دارد. 

موارد استفاده از آلو بخارا عبارتند از :

آلو بخارا دارای خاصیت صفرا بر –زیاد کننده ادرار –ضد بلغم –تب بر –دافع انگل و ضد استفراغ می باشد .همچنین از آن در مواردی مانند : گلو درد –اسکوربوت –کم خونی

آخرین قیمت آلو بخارا خورشتی در بازارهای تهران

آخرین قیمت آلو بخارا خورشتی در بازارهای تهران مشتری خرید آلو خشک شاید آخرین و یا اولین و مهم ترین معیار خریدش قیمت آلو بخارا در بازار مد نظر وی باشد. شرکت های تولیدی این محصول سالانه با بیش از 100 ها تن تولید آلو خشک در انواع مختلف بدون پوست و با پوست اقدام به تجاری سازی این محصول پر خاصیت کرده است.

خریداران می توانند قیمت آلو بخارا در بازار خرید و فروش انواع آلو خشک را از کارشناسان آلو بخارا و فروشنده آلو قطره طلا خشک استعلام قیمت نمایند.

خرید آنلاین و اینترنتی بیشتر برای فروش های جزیی به خصوص  مصرف کننده نهایی گسترده شده است و سایت های فروشگاه خشکبار زیادی موجود است.

خرید عمده و فله از طریق سایت های عمده فروشی بازار جدیدی است اما بسیار راه ساده و دسترس پذیر برای خریداران عمده در نمایندگی آلو خشک خانگی می باشد.

آلو های خورشتی و بخارای که برای صادرات سورت شده، بسته بندی مناسب شده آماده می گردند به مشتریان خارجی راه ورود و انتخاب بهتری مهیا می کنند.

با مهیا و سهل کردن خرید های با کیفیت و مرغوب از طریق اینترنتی، اعتماد سازی و ضمانت محصول، می توان رای و نظر تاجران و مشتری صادراتی را مثبت و مساعد کرد.

فروش آلو خرمایی تازه و خوشمزه به زیر قیمت بازار

آلو بخارایی که با پوست خشک می شود را با نام آلو خرمایی در بازار می شناسیم. این آلو خواص فوق العاده ای برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش دارد. برای خرید نقدی این آلو که در ایران نیز از انواع آلو خشک لوکس شناخته می شود، در فصول تابستان می توان اقدام کرد. بهترین انواع آلو خرمایی آن است که برای فراوری آن از دستگاه خشک کن با دمای مناسب و یا آفتاب خشکی تهیه شده باشند.

استان های آلوخیز ایران معمولاً آلو بخارا را به شیوه پوست گیری و خشکبار سازی بدون پوست انجام می دهند چرا که بیشترین مصرف آن در ایران به صورت آلو خشک خورشتی بدون پوست است.

آلو خرمایی در واقع آلو خشک واریته آلو استنلی است که بیضی شکل است و بسیار طعم و کیفیت نزدیکی به آلو بخارا دارد.

فواید آلو خرمایی :

یک نوع از منبع عالی آنتی اکسیدان آلو خرمایی است. آلو خرمایی حاوی مقدار زیادی از ترکیبات فنلی و بتاکاروتن می‌باشد که با اثر آنتی اکسیدانی خود رادیکال‌ های آزاد اکسیژن را خنثی می‌ کند.

رادیکال‌‌ های آزاد اکسیژن اثرات مخربی را نظیر رسوب چربی در رگ ها و گرفتگی عروق و بروز بیماری های قلبی عروقی، تخریب DNA و افزایش شدید احتمال تولید سلول‌ های سرطانی در بدن و افزایش احتمال بروز استئوآرتریت (منشا پیدایش بیماری‌ هایی نظیر آرتریت روماتوئید) در بدن اعمال می‌ کنند.

لذا با توجه به تاثیر آلو خرمایی در پیشگیری از این بیماری‌ ها، مصرف این میوه می‌ تواند در سلامت انسان بسیار موثر باشد.

بزرگترین کشورهای تولیدکننده آلو بخارا و آلو خشک در دنیا

بزرگترین کشورهای تولیدکننده آلو بخارا و آلو خشک در دنیا بخارا پنجمین شهر بزرگ ازبکستان ویکی از دو شهر تاجیک نشین ازبکستان می باشد. کشاورزی و قدمت بخارا به 2500 سال می رسد و یکی از  محصولات  اصلی آن با توجه به شرایط اقلیمی آلو می باشد و پس از آن در سایر نقاط نیز کشت گردیده است .

بعضی ها می گویند آلو یک درام است، به این معنی که میوه گوشتی آن یک دانه سخت را احاطه کرده است.

طعم میوه آلو از شیرین تا ترش است. خود پوست ممکن است بخصوص ترش باشد. این میوه آبدار است و می توان آن را تازه یا با مخلوط کردن با دستور العمل های دیگر  همانند دسر و یا خورشت استفاده کرد.

آب آلو را می توان به شراب آلو تبدیل کرد. در مرکز انگلستان، یک نوشیدنی الکلی مانند سیب به نام جرکوم آلو از آلو ساخته شده است. آلو خشک شده و شور به عنوان یک میان وعده استفاده می شود که گاهی اوقات به عنوان سالادیو یا سالائو شناخته می شود. طعم های مختلف آلو خشک در فروشگاه های چینی و فروشگاه های تخصصی در سراسر جهان در دسترس هستند.

آلو دارای گونه های زیادی است و تاکسونومیست ها بر تعداد آن ها متفاوت اند. بسته به نوع تاکسونومیست، بین 19 تا 40 گونه از آلو در جهان وجود دارد.

در برخی از نقاط جهان، بعضی از میوه ها آلو نامیده می شوند و کاملا متفاوت از میوه های شناخته شده به عنوان آلو در اروپا یا آمریکا هستند. به عنوان مثال، آلو های ماریان در تایلند، مالزی و اندونزی محبوب هستند، و به عنوان گانداریا، انبه انجیر، مپرونگ، مانیانگ، رمانیا، کاندانگ، رمبونیا شناخته می شود.

آلو بُخارا یکی از انواع خشکبار است. آلو بخارا از خشک کردن آلو و یا گوجه به دست می‌آید. برای تهیهٔ آن نخست آلو قطره‌ طلا در آب کمی جوشانده می‌ شود، سپس پس از خنک شدن پوست آن کنده شده و در آفتاب خشک می‌ شود.

خواص خوراکی

این خشکبار از نظر پتاسیم غنی بوده و در نتیجه برای کسانی که فشار خون بالا دارند، بسیار مناسب است. به علاوه، در آلو بخارا مقدار زیادی نیاسین، ویتامین آ و ویتامین ب۶ وجود دارد.

همچنین در آلو بخارا، یک ماده شیمیایی به نام هیدروکسی فنیلی ساتین hydroxphenylisatin وجود دارد که موجب تحریک عضلات نرم روده بزرگ و کارایی بیشتر آن ها شده و در نتیجه، آلوی خشک شده به عنون یک عامل ملین و از بین برنده یبوست شناخته می‌ شود.

همراهی شما باعث افتخار ماست.

مزاج آلوبخارا : سرد و تر

طبیعت آلوی سیاه رسیده شیرین اعلا در درجه اول سرد و در درجه دوم تراست.

آلوبخارابرای سردرد گرم و تب های صفراوی و تشنگی و حرارت قلب و خارش بدن مفید است.

آلوبخارا به سبب خاصیت تقطیع وتلطیف خود اخلاط فاسد را نرم کرده و از معده و روده خارج می کند.

آلوبخارا درافراد سردمزاج یا کسانی که معده سرد دارند، بهتراست با آب وعسل میل شود.

کسانی که از بیماری طحال رنج می برند قبل ازغذا آن را میل کرده و تا ازمعده خارج نشده غذای دیگری نخورند.

اگر آلوی خشک را با آب پخته و صاف کنند وبا عسل یا ترنجبین یا شکر میل کنند مسهل قویتری است.

خواص تغذیه ای و درمانی آلو :

* آلوی سیاه حرارت درونی بدن را فرو می نشاند.

* آلو حالت تهوع را از بین می برد. از این رو افرادی که به حالت تهوع و سرگیجه مبتلا می باشند ، بهتر است روزانه چند عدد آلو بمکند.

* آلو ضد تب و سردردهای صفراوی است.

* آلو طبیعتی سرد دارد ، پس برای افراد گرم مزاج مناسب است.

* آلوی سیاه در مبتلایان به خارش بدن مانند خارش پشت، زیربغل ، گردن ، شانه مؤثر است.

طبیعی ترین، بهترین، و بی خطرترین راه معالجه یبوست و بواسیر ، استفاده از اشکال مختلف آلو و آلوی خشک است که باید آن را به شکل پخته یا خیس کرده مصرف کنند.

* آلو تقویت کننده و تنظیم کننده دستگاه هاضمه است .

* خوردن آلوی تازه یا پخته و یا کمپوت آلو برای درمان بیماران مبتلا به روماتیسم ، نقرس و تصلب شرائین مفید است.

* مصرف آلو به صورت پخته برای افراد ضعیف و مسن بهتر است، زیرا آلوی خام دیرهضم می شود.

* آلو در معالجه کم خونی ، ضعف و ناتوانی و خستگی جسمی مفید است.

* آلو سرشار از ویتامین های A و C ، کربوهیدرات ( مواد نشاسته ای )، آهن ، کلسیم و سایر املاح می باشد.

* آلوی خشک برای مبتلایان به سوء هاضمه بسیار مفید است.

* برگه آلو، بهترین ضد سم می باشد.

* برگه آلو، دستگاه هاضمه را در بدن تنظیم می نماید.

* غنی از منیزیم ، سدیم ، فسفر و پتاسیم است.

* به مقدار کافی فیبر غذایی را برای بدن تامین می کند.

* در حفظ سلامتی کبد موثر بوده و باعث سم زدایی از سیستم گوارشی می شود. همچنین در مبارزه با عفونت و تب های روده ای بسیار حائز اهمیت است.

* از آنجا که حاوی مقدار زیادی فسفر است، در افزایش قدرت فعالیت های ذهنی تاثیرگذار می باشد.

* نوشیدن آب آلو در دفع انگل های معده بسیار موثر می باشد.

 خواص آلو بخارا :

– آلو بخارا یکی از منابع خوب آنتی اکسیدان‌ها است. این میوه حاوی مقادیر مناسبی از ترکیبات فنلی و بتاکاروتن می‌باشد که با اثر آنتی اکسیدانی خود رادیکال‌ های آزاد اکسیژن را خنثی می‌کند. 

– آلو به دلیل داشتن فیبر غذایی، برای کنترل قند خون، جلوگیری از یبوست و حفظ سلامت دستگاه گوارش مفید است.

– سوربیتول موجود در آلو ، خاصیت ملین دارد.

اولین کارخانه تولیدی لواشک و ترشک در ایران

تاسیس کارخانه تولیدی ترشک و لواشک در سال های پیش در ایران تاسیس شده است و مشتریان بسیار زیادی دارد.

انواع لواشک صنعتی و ترشک یکی از تنقلات خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که با مزه ترش و ملس و در طعم های آلوچه، زرد آلو، هلو وسیب تولید می شوند.

عرضه ترشک و لواشک در بازار ترشیجات به صورت پخش لواشک فله ای و بسته بندی توسط فروشندگان انجام می گردد.

لواشک و آلوچه فرآوری و ترشک با داشتن طعم های خوشمزه و بسیار متنوع نظر همه را به خود جلب می کند. 

خواص انواع ترشک و لواشک عبارتند از :

  • جلوگیری از یبوست
  •          ویتامین A و B دارد
  •  کلسترول خون را کنترل می کند و سموم بدن را دفع می کند
  • سرشار از مواد معدنی است
  •          ترکیبات ضد اکسیدانی و ضد سرطانی دارد

خواص گفته شده در مطلب بالا به صورت کاملا کلی بیان شدند و برای تشخیص دقیق و کامل محصولاتی مثل ترشک و لواشک باید به میوه تولیدی آن توجه کنیم.

بزرگترین شرکت صادرکننده آلو بخارا درجه یک در خاورمیانه

بزرگترین شرکت صادرکننده آلو بخارا درجه یک در خاورمیانه همچنین همه ساله قسمت عمده ای از تولید خشکبار و میوه خشک های تولید و عرضه شده به روش صنعتی در جهت صادر شدن به کشور های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنان که در حال حاضر تولید و عرضه میوه خشک آلو این منطقه به کشور های خارجی، با رونق و سود آوری خوبی برای کشور همراه است؛ هر چند در هر صورت بایستی بازار های صادراتی این محصول فوق العاده را گسترش دهیم.

درجه کیفیت ها، درشتی و ریزی، بسته بندی های مختلف کارتنی یا سفارشی و در نهایت قیمت های مختلف از میوه خشک آلو را می توان به راحتی در یک سایت اینترنتی اطلاع رسانی نمود.

یکی از بهترین مزیت های عرضه میوه خشک آلو خرو در حالت اینترنتی، کم هزینه بودن و در عین حال فوق العاده بودن این روش به لحاظ رسیدن به نتیجه است.

چرا که امروزه تعداد بسیار زیادی از تاجران در کشور های جهان، برای انتخاب محصول و خرید آن، به اینترنت مراجعه می کنند.

بنابراین کاملاً طبیعی است که اگر به درستی بتوان از این فضا جهت معرفی و عرضه میوه خشک آلو استفاده نمود، زمینه ی فوق العاده ای جهت صادرات بیشتر این محصول فراهم شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *