قیمت آلو بخارا خشک در مشهد


یکی از بازارهای کلی برای خرید محصول آلو بخارا خشک شده بازار شهر مشهد است و قیمت آلو بخارا در این بازار به صورت روزانه تعیین شده و کاملاً دسته اول می باشد. قیمت آلو بخارا خشک در مشهد با توجه نزدیکی این شهر به نیشابور که قطب تولید آلو در خراسان میباشد بسیار مناسب و ارزان است. شرکت خشکبار رایکا از بزرگترین شرکتهای عرضه کننده آلو بخارا است که بدون واسطه و با قیمتی ارزان آلو بخارا را برای مشتریان خود به سراسر کشور ارسال می نماید.

 

خرید آلو بخارا در مقادیر زیاد گاهی اوقات برای خریداران دردسر ساز می شود و این موضوع به خاطر عدم همکاری با مجموعه هایی است که بتوانند انواع آلو خشک از جمله آلو بخارا را به صورت کلی تامین کرده و کار پخش این محصول در بازار را در تناژ بالا انجام دهند.

بدون شک افرادی که با این مجموعه ها همکاری می کنند دیگر دغدغه‌ای از بابت تامین محصول مورد نیاز خود نداشته و در تمامی سال محصول را با بهترین کیفیت دریافت خواهند کرد.

 

فروش آلو بخارا خشک مشهد در تهران

یکی از فعال ترین بازار ها برای تجارت آلو بخارا خشک در ایران شهر تهران است. یکی از شهر هایی که به راحتی می توان آلو بخارا خشک را خریداری کرد این شهر است. به دلیل ظرفیت بازار شهر تهران و گسترده بودن آن به راحتی می توان آلو بخارا خشک را خریداری نمود.

این محصول به دلیل خواص شناخته شده ای که دارد در درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می گردد. کسانی که قصد آنها تجارت آلو بخارا خشک است به راحتی می توانند از بازار بزرگ شهر تهران این محصول را خریداری نموده و تجارت خود را آغاز کنند.

 

صادرات آلو بخارا خشک به کشور های مختلف

میوه آلو در مناطق مختلفی از ایران کشت می شود و همچنین قابلیت تولید آلو بخارا خشک را دارند و این محصول را به کشور های مختلف صادر می کنند. آلو بخارا خشک در درمان بیماری هایی مانند: دیابت، یبوست و کم خونی کاربرد زیادی دارد.

عوارض آلو بخارا خشک در مقابل خواص آن کم تر است پس بهتر است که در خوردن این محصول زیاده روی نکنیم. خرید آلو بخارا خشک اصل را از بسیاری از شهر های ایران می توان انجام داد.

 

لیست قیمت آلو بخارا خشک

تولید آلو بخارا دارای زحمت فراوانی است که توسط باغداران نیشابوری کشیده می شود. قیمت آلو بخارا خشک رابطه مستقیم با قیمت میوه آن در فصل تولید دارد. هرچقدر میزان تولید میوه آلو بخارا بیشتر باشد قیمت آن نیز پایینتر بوده و آلو بخارا خشک شده نیز از قیمت کمتری برخوردار است.

خوب است که بدانید از هر 4 کیلوگرم میوه آلو بخارا یک کیلو آلو بخارا خشک شده بدست می آید. آلو بخارا در شرکت خشکبار رایکا در بسته بندی های مختلف قرار می گیردکه بسته بندی های عمده شامل:

  • بسته بندی های 5 کیلویی
  • بسته بندی های 10 کیلویی
  • بسته بندی های 30 کیلویی

می باشند. البته بسته بندی های جزئی در حجم بالا به سفارش فروشگاه ها و مراکز مختلف ا برند انها انمی شود.

قیمت آلو بخارا خشک در مشهد

این مجموعه فروشنده انواع آلو بخارا خشک مشهد است و مشتریان می توانند در جهت خرید و گرفتن لیست قیمت از این مجموعه کمک بگیرند. از آنجایی که قیمت محصولات مختلف در حال حاضر دچار نوسان بوده لذا قیمت آلو بخارا خشک نیز کاملا بروز خواهد بود که برای دریافت ان می توانید با مشاورین مجموعه خشکبار رایکا تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *