قیمت آلو بخارا در تهران


قیمت آلو بخارا در تهران چقدر است؟ آیا به دنبال ارزانترین نرخ آلو بخارا در بازار هستید؟ بهترین راه برای خرید قیمت مناسب انواع آلو خشک چه راهی میتواند باشد؟ مناسبت ترین قیمت آلو بخارا چقدر باید باشد؟ شرکت بازرگانی خشکبار رایکا آلو بخارا را در بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت بدون واسطه برای خریداران از محل تولید ارسال مینماید.

قیمت آلو بخارا

 

قیمت عمده فروشی آلو بخارا

 قیمت ها در تاریخ 1399/05/20 به شرح زیر میباشند:

  • آلو بخارا درجه یک: 25000 تومان
  • آلو بخارا معمولی: 23000 تومان
  • آلو طرقبه سبز درجه یک: 27000 تومان
  • آلو طرقبه سبز معمولی: 24000 تومان
  • آلو حاج حسنی درشت: 28000 تومان
  • آلو حاج حسنی معمولی: 26000 تومان
  • آلو هسته جدا درجه یک: 31000 تومان
  • آلو هسته جدا معمولی: 29000 تومان

قیمت آلو بخارا در تهران

خرید بدون واسطه آلو بخارا

یکی از پر مصرف ترین انواع خشکبار در ایران آلوی بخارایی و خشک شده میباشد, که قیمت انواع آلو خشک در بازار نسبت به مدلشان متفاوت میباشد. آلو بخارا از جمله محصولاتی است که ماندگاری آن نسبت به سایر ارقام آلو بالاتر بوده و میتوان این محصول را برای مدت طولانی تری نگهداری نمود.

آلو بخارا در بازار های داخلی و جهانی محبوبیت خوبی دارد و صادرات آلو بخارا نسبت به سایر ارقام آلو بالاتر است. از دلایل مصرف بالای آلو بخارا آشنایی مردم با خواص درمانی این محصول است که از جمله مهمترین آنها میتوان به ملین بود آلو بخارا و درمان یبوست اشاره نمود.

بدون شک خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات خوشمزه از مبدا تولید آنها میتواند قیمتهای پایین تری را در پی داشته باشد, چون در این بین دست واسطه ها و دلالان از بازار کوتاه شده و مشتری بطور مستقیم جنس را از تولید کننده خریداری مینماید.

مراکز تولید آلو در ایران:

قیمت آلو خشک کیلویی چند

ارزانترین نرخ آلو بخارا چقدر است؟

روش کار و تولید آلو بخارا در این شرکت به اینگونه است که در ابتدا آلو بخارا از کشاورزان مختلف خریداری شده و سپس توسط واحد سورتینگ این مجموعه آلو های سیاه رنگ، هسته نما، له شده و دیگر ضایعات موجود در آلو ها جدا شده و محصول بصورت یکدست و یک شکل تولید و بسته بندی میشود.

در این بین از ضایعات آلو بخارا جهت تهیه انواع لواشک و آب آلو و دیگر محصولات فراوری شده استفاده میشود که قیمت این آلو بخارا بسیار ارزان بوده و بین 13000 تا 16000 تومان با توجه به نوع آلو سورت شده به فروش میرسد.

لازم به ذکر است که کشور پاکستان نیز از عمده مصرف کنندگان آلو بخارا ضعیف و با کیفیت پایین میباشد. و میزان زیادی از آلو های جدا شده از محصولات دیگر توسط این شرکت به کشور پاکستان صادر میشود.

قیمت آلو بخارا در تهران

مزایای خرید بدون واسطه

از مزایای خرید مستقیم آلو بخارا علاوه بر قیمت ارزانتر اینست که محصولات در مبدا تولید خودشان به دلیل اینکه بصورت هر روزه به بازار عرضه میشوند در زمانهای کمتری در انبارها نگهداری میشوند و از همین رو این محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

از دیگر مزایای خرید از مبدا تولید آلو بخارا اینست که مشتری در انتخاب نوع محصولات محدودیتی ندارد و از هر مدل از محصول و در هر تناژی که خواسته باشد میتواند تهیه کند.

خرید مستقیم از مبدا تولید سبب میشود که کشاورزان زحمتکش عزیز بتوانند محصولات خود را با قیمت عادلانه تری به بازار عرضه کنند و از زحمات یکساله خود بهره بیشتری را ببرند از همین رو این نوع خرید هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده میباشد که یک معامله دو سر سود بحساب می آید.

قیمت آلو بخارا در تهران

قیمت آلو بخارا در تهران

مرکز خرید و فروش انواع آلو خشک رایکا کار توزیع آلو بخارا را به صورت مستقیم در تمام کشور انجام میدهد. شهر تهران بعنوان پاختخت ایران و شهری که بیشترین جمعیت کشور را در بین استانهای کشور دارد از بزرگترین مصرف کنندگان آلو بخارا محسوب میشود.

 

از آنجایی که آلو بخارا مستقیم از محل تولید برای مشتریان تهرانی ارسال میشود بنابراین قیمت درب کارخانه برای خریداران لحاظ میشود. شرکت بازرگانی خشکبار رایکا نیز محل تولید آلو بارا خود را در شهرستان نیشابور که بزرگترین تولید کننده آلو بخارا در ایران است قرار داده تا بتواند قیمت تمام شده این محصول را برای مشتریان کاهش دهد.

وبسایت این شرکت این امکان را به مشتریان داده است تا بتوانند برای خرید غیر حظوری اقدام نمایند چراکه این نوع خرید بسیار به صرفه بوده و بسیاری از هزینه های خرید را کاهش میدهد.

قیمت آلو بخارا به صورت آنلاین بسیار ارزان است و برای جلب رضایت مشتری سعی شده تا از جنس مرغوبتری برای ارسالات استفاده شود.

برایخرید آلو بخارا بصورت عمده و جزئی بهتر است که از روش اینترنتی استفاده نمایید و یا از مراکز فروش عمده خرید نمایید. در واقع از این طریق فوایدی بدین شرح حاصل میشوند:

  • فروشگاه های اینترنتی قیمتهای متفاوتی را برای انواع آلو خشک ارائه میدهند.
  • که با مقایسه انواع آنها و قیمتهای داده شده توسط مشاورین میتوان از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب نمود.
  • قیمت آلو بخارا در فروشگاه های آنلاین یک قیمت بینظیر برای خریداران است.
  • این امر مجب حذف واسطه ها و کاهش نوسانات قیمتی در بازار میشود.

فروش اینترنتی آلو بخارا توانسته در زمینه صادرات آلو خشک نیز موثر باشد و این محصول را به خریداران خارج از کشور نیز معرفی نماید. این نوع فروش موجب شده تا کشاورزان نیز بهره بیشتری از فروش محصول خود ببرند.

برای خرید مستقیم آلو بخارا از محل تولید شرکت خشکبار رایکا میتوانید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل و علاوه بر مشاوره در مورد انواع آلو و قیمتهای آنها ,خرید خود را نیز انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *