قیمت هر کیلو آلو بخارا آفتابی

آلو بخارا آفتابی

عرضه بهترین آلو بخارا خشک آفتابی


قیمت هر کیلو آلو بخارا آفتابی درجه یک در ایران نسبت به سایر آلوهای دیگر بالاتر است ولی این دلیلی بر ممانعت از خرید آن نمیشود. وجود قیمت های مختلف با توجه به تنوع محصول آلو خشک در بازار خرید و فروش آلو خشک به اصطلاح تجارت آلو بخارا خشک را دارای رونق بسیار خوبی نموده.

در سالهای اخیر فروش آلو بخارا آفتابی بازار گرم تری داشته و به یکی از محصولات پر فروش شرکت خشکبار رایکا تبدیل شده است.

آلو بخارا آفتابی

آلو بخارا آفتابی چیست؟

آلو بخارای آفتابی معمولا بصورت کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه میشود و در آن از هیچگونه ماده نگهدارنده ای استفاده نمیشود و از نظر غذایی بسیار سالم است و از نظر طعم و خواص بسیار بینظیر میباشد. مصرف کنندگان آلو بخارا آفتابی کاملا با آن آشنا هستند و از آن در غذاهای بسیاری بعنوان چاشنی استفاده میکنند.

آلو آفتابی معمولا بخاطر روش تهیه آن قیمتش طبیعتا نسبت به نمونه های دیگر بالاتر است تا تولید آن برای تولید کننده توجیه اقتصادی داشته باشد. اما در فروشهای عمده میتوان آن را با قیمتی ارزانتر تهیه نمود.

تهیه این محصول ارگانیک از یک مکان معتبر میتواند یک انتخاب خوب برای خریداران محترم باشد.

آلو ارگانیک

بازار فروش آلو بخارا آفتابی چگونه است؟

همانطو که گفته شد در تهیه آلو بخارا آفتابی از هیچگونه نگهدارنده ای استفاده نمیشود از همین رو این محصول به شکل کاملا سنتی تهیه شده و از نظر ظاهری نسبت به نمونه های غیر ارگانیک دارای رنگی کدر تر و بسیار خشکتر میباشد.

از همین رو بازار پسندی آن نسبت به نمونه های غیر ارگانیک کمتر است.

برای فروش این محصول در ابتدا باید ویژگیهای آن را برای مشتریان توضیح دهیم چرا که با دانستن اینکه این محصول نسبت به نمونه های دودی و تیزابی سالمتر است مشتریان نیز بیشتر راغب به خرید آن میشوند.

شرکت خشکبار رایکا عرضه کننده انواع آلو خشک آفتابی (ترش، شیرین، ملس) با بالاترین درجه کیفی و قیمتی بسیار مناسب میباشد و نیاز بازار به همه انواع آلو را پاسخگو می باشد. این شرکت با ارائه بسته بندیهای مناسب برای آلو خشک سعی نموده تا میزان نگهداری آن را نیز افزایش دهد و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان نموده است.

قیمت هر کیلو آلو بخارا آفتابی

قیمت هرکیلو آلو بخارا آفتابی اگر بصورت عمده خریداری شود بسیار بصرفه خواهد بود. قیمت آلو بخارا آفتابی باتوجه به میزان کیفیت آن سنجیده میشود به این معنا که هر چقدر سایز آلو درشت تر باشد و از طعم بهتری نیز برخوردار باشد قیمت آن بالاتر است.

لیست قیمت محصولات گروه تولیدی خشکبار رایکا به دلیل نوسانات بازار به صورت ثابت نمی باشد اما تمام تلاش ما در این مجموعه رعایت بودجه مشتریان بوده است.

 

فروش مستیم و بدون واسطه آلو بخارا آفتابی

آلو بخارا آفتابی برای استفاده در انواع غذاها و خورشتها مناسب بوده و یک چاشنی بسیار مقوی و خوشمزه میباشد. شرکت خشکبار رایکا با تولید و عرضه آلو خشک آفتابی بصورت عمده  و با قیمت های مقرون به صرفه توانایی ارسال آلو خشک را به تمام نقاط ایران و حتی دنیا دارد. آلو خشکهای تولیدی رایکا از قیمتهای بسیار مناسبی برخوردار هستند.

پخش آلو خشک معمولا توسط شرکتهای پخش که واسطه هستن انجام می شود ولی گروه تولیدی خشکبار رایکا آمادگی فروش مستقیم و بدون واسطه آلو بخارا آفتابی را دارد.

 

خرید اینترنتی آلو بخارا آفتابی

مزیت اصلی خرید اینترنتی صرفه جویی در زمان مشتری است. با توجه به اینکه انواع آلو خشک و خشکبار دیگر که شرکت خشکبار رایکا در معرض فروش گذاشته است تمام محصولات این شرکت با درجه مطلوبی از کیفیت و ضمانت عرضه میگردد.

آلو خشک

عوامل تاثیر گذار بر قیمت آلو بخارا آفتابی

قیمت فروش آلو بخارا آفتابی با توجه به موارد گفته شده در زیر تعیین شده و مشخص می شود:

  • نوع آلو بخارا
  • میزان تولید آلو بخارا آفتابی
  • درجه کیفیت آلو بخارا افتابی
  • سایز آلو بخارا آفتابی
  • میزان سفارش آلو بخارا آفتابی( هرچه میزان سفارش مشتری بیشتر باشد قیمت آن مناسبتر خواهد بود)
  • و …

مشاورین فروش شرکت خشکبار رایکا اطلاعات کامل انواع محصولات تولیدی شرکت را در هنگام خرید در اختیار مشتریان قرار می دهند و آلو خشک را با توجه به نیاز مشتری ثبت سفارش می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *