صادرات آلو بخارا نیشابور به پاکستان

خرید آلو بخارایی

صادرات آلو بخارا نیشابور به پاکستان و دیگر کشورها از جمله هند و امارات هر ساله در تناژ بسیار بالایی انجام می پذیرد و از این جهت ارز قابل توجهی وارد کشور میشود.

صادرات آلو بخارا نیشابور به سایر کشورها اشتغال آفرینی فراوانی برای جوانان و ساکنین شهرستان نیشابور ایجاد کرده است.

صادرات آلو بخارا

اعتماد مشتری مهمترین امر در فروش

جلب اعتماد مشتری یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عمل ها در امر فروش یک کالا و محصول می باشد.

یک تولید کننده و فروشنده موفق کسی است که نسبت به محصول خود اطمینان کامل داشته باشد و بتوانند آن را به صورت تضمین شده همراه با ضمانت به مشتریان عرضه نماید.

هنگامی که یک تولید کننده و فروشنده نسبت به کیفیت محصول خود اطمینان ندارد چگونه باید انتظار داشته باشد که مشتریان به او اعتماد کرده و محصول او را خریداری نمایند.

لذا خرید از یک فروشنده و تولید کننده معتبر می تواند برای افرادی که قصد صادرات و پخش این محصول را در بازارهای خارجی دارند کمک شایانی باشد تا بتوانند با اطمینان خاطر محصول خود را تهیه و تامین نمایند.

صادرات آلو بخارا

پاکستان وارد کننده آلو بخارا نیشابور

کشور پاکستان در همسایگی شرقی ایران قرار دارد و با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ میلیون نفر یکی از عمده وارد کنندگان آلو بخارا از شهرستان نیشابور می باشد.

همه ساله در فصل برداشت آلو بخارا در نیشابور شاهد تاجرانی هستیم که از کشور پاکستان برای خرید آلو بخارا به بازارهای شهر نیشابور مراجعه می کنند.

آلو بخارا در بین مردم پاکستان از محبوبیت بالایی برخوردار است و اکثر مردم این کشور از این محصول برای پخت و پز و تهیه انواع شربت استفاده می کنند.

صادرات آلو بخارا نیشابور

این مجموعه یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان آلو بخارای نیشابور به کشورهای امارات و پاکستان می باشد و سالانه بالغ بر ۲۰۰۰ تن انواع آلو را بسته بندی و صادر می کند.

صادرات آلو بخارا با توجه به نوع نیاز مشتریان انجام میپذیرد و این مجموعه با توجه به بازار هدف صادرات نوع خاصی از محصولات تولید شده را به تاجران و صادرکنندگان توصیه می نماید.

منبع: ترشکام

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *