قیمت آلو بخارا در سال 97


قیمت آلو بخارا در سال 97 چگونه تعیین میشود و آیا میتوان این محصول را با قیمت مناسب تهیه نمود.؟ آلو بخارا یکی از انواع پرمصرف آلو خشک تولید شده در کشور است که بزرگترین تولید کنندگان آن در استان خراسان رضوی مشغول به تولید هستند.

قیمت آلو بخارا

 

تغییر قیمت آلو بخارا

در سال 96 با توجه به سرما زدگی اول سال و تاثیر آن بر باغات سبب شد تا قیمت آلو بخارا در سال 96 نسبت سال 95 افزایش بیشتری داشته باشد و در بازار با قیمتهای بالاتری خرید و فروش شود که این امر به خاطر کمبود تولید نسبت به سال قبلش بوده است.

در سال 97 سرما زدگی دوباره در اوایل سال اتفاق افتاد و قیمتها بصورت ناگهانی بسیار افزایش یافت به گونه ای که قیمتها بین 5 تا 6 هزار تومان افزایش پیدا کرد.

البته این افزایش قیمت مربوط به محصولاتی بود که از سال تولیدی قبل باقی مانده بود.

لازم به ذکر است سرما زدگی سال جدید نسبت به سال قبل خوشبختانه تاثیر کمتری بر تولید داشت و فقط برخی از باغات دچار آسیب دیدگی شده اند.

لذا امید است که در اواسط سال 97 و همزمان با برداشت محصولات جدید از باغات آلو در استان خراسان رضوی قیمت آلو بخارا کاهش پیدا کند و تولیدات نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

عرضه مستقیم آلو بخارا

 

عرضه کننده معتبر آلو بخارا

شرکت تولیدی بازرگانی رایکا یکی از بزرگترین شرکتها در زمینه تولید آلو بخارا در استان خراسان رضوی و شهرستان نیشابور که به پایتخت تولید آلو بخارا در کشور معروف است میباشد و فعالیتهای زیادی در زمینه تولید و عرضه آلو بخارا همراه با بسته بندیهای مختلف برای بازار داخلی و صادراتی دارد.

[toggle title=”بسته بندی محصولات” state=”open”]این مجموعه با توجه به درخواست مشتریان انواع آلو خشک را در بسته بندی های 0.5 کیلو، 1 کیلو، 5 کیلو، 10 کیلو و 30 کیلو گرم عرضه میکند.[/toggle]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *