قیمت آلو بخارا نیشابور در بازار

قیمت آلو خورشتی

قیمت آلو بخارا نیشابور در بازار چقدر است؟ آیا راهی برای خرید مستقیم و بدون واسطه آلو بخارا از شهرستان نیشابور وجود دارد؟ توضیحاتی در مورد انواع آلو خشک نیشابور + خرید و فروش مستقیم آلو بخارا.

قیمت آلو بخارا نیشابور در بازار آلو بخارا یکی از انواع پر فروش آلو خشک تولید شده در شهرستان نیشابور است که علاوه بر بازار داخلی بازار صادرات آلو بخارا نیز بسیار پر رونق است.

قیمت آلو بخارا نیشابور در بازار آلو بخارا بصورت عمده در شهرستان نیشابور کشت تولید میشود ام دیگر شهرستانهای استان خراسان نیز امکان تولید این محصول را دارند.

قیمت آلو بخارا نیشابور در بازار

قیمت آلو بخارا نیشابور در بازار

انواع آلو خشک موجود در نیشابور که بصورت عمده تولید میشوند عبارتند از:

  • آلو بخارا ( رسمی )
  • آلو طرقبه سبز
  • آلو حاج حسنی
  • آلو شوقانی

که با توجه به نوسانات بازار و سیر نزولی قیمت آلو خشک در هفته های اخیر آخرین قیمت آلو بخارا و دیگر انواع آلو خشک به شرح لیست زیر میباشد:

قیمت آلو بخارا نیشابور در بازار

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]قیمت آلو های موجود در لیست ، قیمت بار سورتینگ شده و درجه یک میباشد که در خرید های عمده و صادراتی امکان تخفیف قیمتها به هنگام خرید بار وجود دارد، جهت دریافت آخرین وضعیت قیمتها و همچنین میزان تخفیف ها با توجه به حجم خرید میتوانید با مشاورین مجموعه در بخش بازار داخلی و صادراتی تماس حاصل نمایید.[/box]

ویژگی های آلو خشک نبشابور

ویژگیهایی که سبب تمایز آلو خشک تولید شده در شهرستان نیشابور با سایر انواع آلو خشکی که در دیگر مناطق و شهرهای ایران تولید میشود به قرار زیر میباشد:

  1. آلو خشک نیشابور بصورت پوست کنده شده عرضه میشود.
  2. درجه کبفی محصولات نیشابور در بخش میوه جات و سیفی جات به خاطر آب و هوای بسیار مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  3. تقریبا برای هر ذائقه غذایی یک نوع آلو خشک در نیشابور تولید میشود.
  4. بخاطر فروش بالای محصولات آلو خشک نیشابور شرکتهای زیادی مشغول به فعالیت در این حوزه هستند از همین رو این امر سبب افزایشرقابت در قیمت ها و کیفیت آلو خشک شده است و خریداران نیز گزینه های زیادی برای خرید دارند.

[toggle title=”خرید از مراکز معتبر” state=”open”]از آنجایی که افراد زیادی در حوزه آلو خشک در نیشابور فعالیت دارند لذا بسیاری از آنها معتبر نبوده و تخصص و امکانات کمتری جهت بسته بندی، سورتینگ و صادرات این محصول دارند. لذا سعی کنید آلو بخارا را از مراکزی خرید کنید که بصورت حرفه ای و تخصصی روی محصول آلو بخارا نیشابور مشغول به فعالیت هستند.[/toggle]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *