قیمت فروش آلو بخارا سال 96


آیا از قیمت فروش آلو بخارا و آلوی خشک در سال 96 آگاه هستید؟ انواع و اقسام آلو بخارا و آلو خشک تولید شده در سال 96 که بسیار باکیفیت میباشند در کارگاههای تولید آنها موجود میباشد که شما عزیزان میتوانید هم بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری برای خرید اقدام فرمایید.

فروش آلو خشک

فصل تولید آلو بخارا

تولید آلو بخارا معمولا از اواسط مرداد ماه آغاز شده و تا اواخر آبان ماه ادامه پیدا میکند که بهترین زمانها برای خرید این محصولات میباشند زیرا  مقدار آلو خشک عرضه شده به بازار بسیار بالا بوده و از قیمت مناسب تری برخوردار میباشند و کیفیت آنها نیز بسیار مطلوب و خوب میباشد.

از همین رو به عزیزان توصیه میشود که این محصولات را در این دو تا سه ماه بصورت تناژ خریداری نمایند. آلو خشک را در مکانهای سرد و خشک میتوان تا یکسال هم نگهداری کرد و هیچگونه اتفاقی برای آن نمی افتد.

قیمت آلو بخارا

صادرات آلو بخارا

در سالهای اخیر با توجه به تحریم های بین المللی ایران صادرات آلو بخارا افزایش چشمگیری داشته است و جالب است که بدانید مقدار فراوانی از این محصول به خود کشور آمریکا صادر میشود و این نشان دهنده آنست که تحریمها هیچگونه اثری روی فروش این محصول به سایر کشورها نداشته است. امید میرود امسال نیز مقادیر زیادی از این خشکبار خوشمزه ایرانی به دیگر کشورها صادر شود.

قیمت آلو بخارا در سال 97

قیمت آلو بخارا در سال 97 نیز با توجه به عدم سرما زدگی و همچنین بارشهای خوبی که در اردیبهشت ماه در شهرستان نیشابور اتفاق افتاد امید میرود به خاطر پر بار بودن درختان آلو قیمت آن نیز کاهش چشمگیری نسبت به سال 96 داشته باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *