قیمت روز آلو بخارا بصورت عمده فروشی


برای اطلاع از قیمت روز آلو بخارا بصورت عمده فروشی بهترین مراکز کدامند؟ آلو بخارا به صورت عمده فروشی با قیمت مناسب در شرکت تولیدی خشکبار رایکا در دسترس میباشد. گروه تولیدی خشکبار رایکا با تولید و فروش عمده آلو بخارا و استفاده از بسته بندی های مناسب جهت صادرات توانسته است نامی برتر در زمینه بسته بندی خشبار به خود اختصاص دهد.

بررسی میزان قیمت آلو بخارا در سال 1401 و علل تغییر آن در طول سال از موضوع هایی است که دانستن آن میتواند کمک شایانی باشد در امر فروش بهتر این محصول در بازار های داخلی و صادراتی.

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد میکنیم تا انتهای متن با ما همراه باشید.

 

معرفی میوه آلو بخارا

آلو بخارا میوه ای است مخصوص فصل تابستان با نام علمی Prunus subg که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

این میوه علاوه بر مصرف تازه خوری بصورت های مختلفی از جمله خشک شده، در خورشت ها، دم نوش، دسر و … مورد استفاده قرار میگیرد.

اندازه این میوه معولا بین 3 تا 6 سانتیمتر بوده و دارای پوستی ارغوانی رنگ در هنگام رسیدن میوه میباشد. رنگ گوشته داخلی آلو نیز زرد نباتی رنگ میباشد.

بیشترین میزان تولید آلو بخارا مربوط به استان خراسان رضوی و مخصوصا شهرستان نیشابور است که به پایتخت آلو بخارا ایران نیز شهرت یافته است.

قیمت آلو بخارا تازه

میوه آلو بخارا بسیار خوش طعم و آبدار بوده و میزان مصرف تازه خوری آلو مانند نوع خشک شده آن در فصل تابستان بسیار بالا است. قیمت آلو بخارا تازه با توجه سایز و کیفیت آن بین 4000 تا 8000 هزار تومان در نمونه های مختلف به بازار عرضه میشود. لازم به ذکر است که از هر چهار کیلو آلو تازه یک کیلو آلو خشک بدست می آید.

 

فروش آلوبخارا خورشتی

گروه تولیدی خشکبار رایکا انواع متعددی از آلو خشک و دیگر خشکبار را تولید و با قیمتهای بسیار مناسب و مقرون به صرفه به فروش میرساند. همچنین این کارخانه تولید کننده این امکان را فراهم نموده تا خریداران راحت تر بتوانند آلو خشک را بدون واسطه از تولید کننده اصلی آن خریداری نمایند. گفتنی است که آلو بخارا این شرکت محصول شهرستان نیشابور بوده و کاملا ارزان و با صرفه است.

فروش آلو بخارا خورشتی در این شرکت به صورت اینترنتی نیز انجام میشود که در این روش خریداران نیازی به مراجعه حضوری به شرکت ندارند و سفارش آنها پس آماده سازی برای آنها در اسرع وقت و به قیمت درب کارخانه ارسال میشود.

آلو خشک

تاثیرات استفاده از آلو بخارا در سلامت بدن

آلو خشک تاثیرات بسیار زیادی در سلامت بدن دارد که از جمله آنها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • آلوی خشک یکی از منابع سرشار از آنتی آکسیدانها میباشد.
  • آلو خشک یکی از منابع غنی از پتاسیم است که کنترل فشار خون بسیار موثر میباشد.
  • از دیگر ترکیبات قابل توجه در این میوه فیبر میباشد که سبب کاهش سرعت جذب مواد مغذی مانند قندها شده و میزان حساسیت به انسولین را نیز افزایش میدهد. بنابراین مصرف آلو خشک در کنترل قند خون موثر است.
  • شاید شناخته ترین خواص آلو خشک پیشگیری از یبوست است. این خواص نیز به واسطه وجود فیبر میباشد.
  • آلو خشک منبع خوبی از آهن است و برای پیشگیری از کم خونی بسیار مناسب است.

 

بررسی میزان ویتامینهای موجود بصورت نمودار

قیمت آلو بخارا در بازار

قیمت ها در تاریخ 99/06/01 به روز رسانی شده است:

  • آلو بخارا ممتاز: 25000 الی 30000
  • آلو طرقبه سبز: 25000 الی 30000
  • آلو کبرایی زرد: 26000 الی 29000
  • آلو حاج حسنی: 27000 الی 31000
  • آلو شوقان: 28000 الی 32000
  • آلو خشک سیاه: 16000 الی 20000
  • آلو خشک قرمز: 14000 الی 16000

قیمت آلو بخارا در مشهد و نیشابور بسته به میزان تولید آن در سال متفاوت است. در برخی از سالها به دلیل مشکلات آب و هوایی مانند سرمازدگی میزان تولید محصولات باغی کاهش می یابد لذا قیمت ها در آن سال دچار نوسان شده و در طول سال متغیر است. آگاهی از چگونگی قیمت آلو بخارا در سال 99  و میزان تاثیرا آب و هوا بر تولید این محصول از نکاتی است که همه تاجران و خریداران باید نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشند.

 

دلایل دیگری نیز در قیمت گذاری تاثیر گذار هستند که از جمله مهمترین آنها میتوان به:

عدم ثبات نرخ ارز

تغیرات ناگهانی و هر روزه نرخ ارز در کشور سبب شده تا تولید کنندگان در تولید و فروش محصولات خود دچار مشکل شوند. این نوسانات بر قیمت نهایی محصولات اثر گذاشته و باعث عدم ثبات قیمت و تغییرات روزانه قیمت محصولات مختلف از جمله آلو بخارا شود.

همانطور که گفته شد آلو بخارا به دو صورت آفتابی و دودی فرآوری میشود که در نمونه آفتابی آلو بخارا از هیچگونه ماده نگهدارنده ای استفاده نشده و کاملا ارگانیک میباشد. قیمت آلو بخارا آفتابی به دلیل تولید کم آن و همچنین استفاده از میزان بیشتری از آلو تازه برای تهیه آن نسبت به آلوی دودی از مقدار بیشتری برخوردار است. این تفاوت قیمت بین 5000 الی 8000 تومان در نمونه های مختلف نسبت به قیمت همان آلو در نمونه دودی بالاتر است.

یکی از موضوعاتی در رابطه با آن انواع آلو بخارا مطرح است قیمت عمده آن است و به این ترتیب که شرکت هایی که در راستای این محصول کار می کنند همیشه نرخ مشخصی از بهترین محصول خود ارائه می دهند.

در جهت فروش عمده آلو بخارا موارد زیر بسیار اهمیت دارد و تأثیر گذار است.

  • کیفیت آلو بخارا
  • نوع آلو بخارا
  • نوع بسته بندی
  • سایز آلو بخارا
  • روش عرضه و توزیع آلو بخارا

 

به این نتیجه می رسیم که شرکت ها همکاری بهتری با تولید کنندگان دارند و می توانند برای مشتری بهترین گزینه خرید باشند و به این منظور شرکت های عرضه کننده مورد بررسی قرار می گیرند.

خرید عمده آلو بخارا

خرید عمده آلو بخارا در فصل تولید از پیشنهاداتی است که این مجموعه به همه خریدارن آلو بخارا میدهد.

در فصل تولید به خاطر عرضه بالای آلو بخارا به بازار قیمت آن نیز کاهش پیدا میکند و بهترین زمان برای خرید های عمده میباشد. تامین آلو بخارا در طول سال برای بازار داخلی و صادراتی و همچنین انواع بسته بندیها برای این محصول از جمله خدمات بازرگانی خشکبار رایکا میباشد.

 

آلو بخارا محصول سرشار از آنتی اکسیدان

آلو بخارا دارای انواع مختلف است که از نظر ارزش غذایی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و همه نوع های آن برای بدن مفید هستند. آلو بخارا به دلیل اینکه حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان است برای سلامتی بسیار مفید است. مصرف مواد آنتی اکسیدان دار می تواند برای سلامتی قلب مفید باشد و می تواند خطر ابتلا به برخی از عفونت ها و سرطان ها را کاهش دهد.

آلو بخارا به دلیل داشتن انواع ویتامین ها مختلف بسیار مفید است و در درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد همانگونه که نیز به آن اشاره شد انواع آلو بخارا دارای ویتامین های بسیاری هستند.

 

سفارش عمده آلو بخارا مرغوب

سفارش عمده آلو بخارا را می توان از سایت های مختلفی انجام داد واسطه ها یکی از عواملی هستند که می توانند در قیمت آلو بخارا تأثیر بگذارند و به همین دلیل این سایت مراکزی را معرفی می کند که مشتریان بتوانند به راحتی از آن خرید کنند.

این مراکز فروش آلو بخارا را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا به مشتریان ارائه می دهند. این مراکز به صورت آنلاین و اینترنتی فعالیت می کنند که این محصول را با قیمت خوب به مشتری عرضه می کنند.

 

این سایت یکی از مراکز فروش آلو بخارا است که مشتریان می توانند برای خرید این سایت را انتخاب کنند مشتریان می توانند آلو بخارا را به صورت عمده و خرد از این سایت در بسته بندی های 5، 10 و 30 کیلو گرمی خریداری کنند.

بهترین آلو بخارا صادراتی

شهرستان نیشابور مرکز تولید آلو بخارا با کیفیت است و از تولیدات این شهر همواره در بازار های داخلی استقبال می گردد و همچنین کشور های مختلف به دنبال خرید این محصول هستند.

آلو بخارا نیشابور یکی از محصولاتی است که شرکت های توزیع کننده تمرکز بسیاری بر روی آن دارند و بدین ترتیب با کیفیت ترین آن به بازار عرضه می گردد. این محصول در بهترین شرایط تولید شده و دارای بالاترین کیفیت است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

28 دیدگاه

  • با عرض سلام و خسته نباشید،من به تازگی از این سایت آلوچه تهیه کردم ،خواستم بگم بسیار عالی و تازه بودند ،دستشون درد نکنه و دوباره هم می‌خوام سفارش بیشتری بدم ،به امید موفقیت هر چه بیشتر برای مجموعه پرتلاش رایکا

  • سلام. دوستان توصیه می کنم اگر یه وقت هوس خوردن آلو بخارا کردید حتماً آلو بخارای شرکت رایکا را حتماً تست کنید من که از خوردنش خیلی لذت میبرم. آلو بخارا شرکت رایکا رقیب نداره. خسته نباشید میگم به بچه های مجموعه تولیدی رایکا دمشون گرم

  • سلام .الو بخارای یکدست و خوشمزه. به غذا طعم عالی میده .به شماهم پیشنهاد میکنم از این سایت خرید کنید

  • سلام و‌عرض ادب خدمت شما واقعا کیفیت خوبی دارن الو بخارا خواص بسیار زیادی داره که خورشتشو من خیلی دوسدارم خیلی لذیذ هستش سپاس از شما

  • سلام .فکر نکنم کسی از ایرانیان عزیز فقط، فقط یک دانه آلو تا بحال نچشیده باشه اون هم از نوع بخارا با این همه مزارعه بکر کشاورزی باید نمره اول باشیم تو صادرات حداقل تو خاور میانه حقیقتا من که جلو ی خودمو نتونستم بگیرم از طریق سایت مجموعه رایکا توزیع کننده انواع آلو،الوچه بخارا خرید کردم .توصیه میکنم تا قیمتها مناسبه شما هم از همین سایت آلو ،الوچه بخارا رایکا خرید کنید

  • سلام وقت بخیر.من که از طعم الو هاشون خیلی لذت بردم و اینکه خیلی قیمت های مناسبی دارند

  • سلام خسته نباشید، زرد آلو بخارا که توسط این سایت به فروش می رسد آیا تازه هستند یا خشک شده؟ این آلوها توسط مجموعه خودتان بسته بندی می شوند؟

    • سلام سرکار خانوم یوسفی
      این محصولات به صورت خشک هستن و توسط مجموعه خودمون بسته بندی میشن

  • من الو بخارا از شما خریداری کردم خیلی کیفیت خوبی داشت. ایا ترشی جات دیگر هم عرضه دارید؟

  • سلام و وقت بخیر مطالب عالی بودن و از همه مهمتر ک قیمت ها درج شده هستش خیلی خوبه من از این مجموعه آلو سیاه سفارش دادم خیلی عالی و خوشمزه هستش خسته نباشد میگم به گروه تولیدی رایکا

  • سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز من محصول های شما روو تهیه و خریداری کردم و دوست داشتم

  • سلام واقعا دستتون درد نکنه بابت مطالب ارزشمندی که در مورد آلو بخارا بیان کرده اید. من با خواندن این متن توانستم بسیار اطلاعات کسب کنم.

  • سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون مطالب وتوضیحاتتون کامل بود
    تشکر که واسطه هارو حذف کردید تا ما بتونیم این محصول عالی رو با قیمت مناسب تهیه کنیم
    موفق وپیروز باشید خداقوت

  • سلام.خدا قوت یکی از بهترین مرکز فروش آلوی بخارا و اصل این جاست.چون بدون واسطه هست خیلی قیمت مناسبی داره.امتحان کنید.

    • سرکارخانوم اکبری سلام
      شما می تونید با تکمیل فرم در بخش مشاوره و فروش سایت نسبت به این امر اقدام بفرمائید
      بعد از این امر کارشناسان فروش مجموعه با شما تماس خواهند گرفت

  • سلام مزه ای که آلو بخارا تازه داره رو خیلی دوست دارم. من از شما سفارش دادم و کاملا تازه بود همون چیزی بود که دهنو اب مینداخت.

    • سلام سرکار خانوم موسوی
      برای دریافت لیست قیمت این محصولات با بخش مشاوره و فروش سایت ارتباط بگیرید

  • سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه رایکا و بابت توزیع و پخش آلوبخارای درجه یک به صورت فله ای با کیفیت و قیمت مناسب از این مجموعه تشکر میکنم. میوه‌ خوشمزه‌ای که می‌تواند شما را از اختلالات گوارشی، یبوست و دیابت نجات دهد. طبع آلو بخارا سرد و تر است و به همین برای سردرد و کاهش حرارت بدن بسیار مفید است. خواص آلو بخارا در طب سنتی معالجه راحت یوبست ذکر شده است. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن نمایید

  • سلام خدا قوت
    من از الو بخارای مجموعه شما سفارش دادم طعم و مزش بی نظیر بود و مهمتر از همه با الو های بی کیفیت قاطی نداشت قیمتش مناسب بود و در کوتاهترین زمان به دستم رسید.سپاسگزارم⚘

  • باسلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان گرامی و عبادات مقبول درگاه حق تعالی قرار بگیره و هم این که در این روزها و شب های قدر ک برای همه ی ما ها عزیزه ما رو از دعای خیر خودتون فراموش نکید و در حق هم دعا کنیم و یه خسته نباشید خدمت شما مجموعه بزرگ رایکا بگم بابت این آلو های قشنگ و لعاب دار و ترد و شیک و خوش مزه و این که شما نمی گید این عکس های قشنگ زو می زارید یکی ببینه شاید دلش خواست
    خب اشکال نداره میتونه راحت و بی واسطه سفارش بده و در کم ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه به اون دست رسی پیدا کنه ممنون و مرسی

  • سلام وقت بخیر
    یکی از افتخارات این مرز و بوم داشتن انواع بیشماری از خشکبار لذید و مرغوب میباشد که در کمتر کشوری این تنوع دیده میشود.آلو بخارا نیز یکی از دهها خشکبار خوشمزه و پرفایده میباشد.با آرزوی موفقیت برای مجموعه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *